PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szukam pracy- List motywacyjny.

  • 1. Data: 2002-12-09 20:13:02
    Temat: Szukam pracy- List motywacyjny.
    Od: "jacek" <j...@t...pl>

    Szukam jakiejś luzackiej pracy, najchętniej w rozrywce,
    reklamie, lub w jakiejś telewizji, radiu, gazecie. Najlepiej
    jakby był nienormowany czas pracy, dobre zarobki, i ogólnie
    żeby ta praca miała jakiś głębszy, duchowy aspekt. To są
    moje wymagania i nie ustąpię nawet o krok. Zwłaszcza w
    sprawie sensu i duchowego aspektu- tu nie mogę iść na
    kompromis.
    Pozdrawiam Pracodawców, nie pchać się wszyscy na raz.
    I ogólne SIEMA
    P.S.
    Może to być np. praca przy poszukiwaniu cywilizacji
    pozaziemskich.

  • 2. Data: 2002-12-09 20:53:37
    Temat: Re: Szukam pracy- List motywacyjny.
    Od: "Domin" <d...@w...pl>

    > Może to być np. praca przy poszukiwaniu cywilizacji
    > pozaziemskich.

    Jestem sklonny dobrze zaplacic za kazdego kosmite
    Pozdrawiam i zachecam do wspolpracy
    Domin

  • 3. Data: 2002-12-09 21:02:44
    Od: "jacek" <j...@t...pl>

    No chyba łatwiej znaleźć kosmitę niż sensowną pracę
    ;-)

  • 4. Data: 2002-12-09 21:17:27
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    polecam wolontariat, spełnisz się duchowo .......
    mówię serio !

    Pozdrawiam
    Wrangler

  • 5. Data: 2002-12-09 21:36:58
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    jacek wrote:

> [...]
    > I ogólne SIEMA
    > P.S.
    > Może to być np. praca przy poszukiwaniu cywilizacji

    Uwazaj, zeby Ci ktos nie zaproponowal pracy w zlewni sciekow

    albo w kostnicy, zebys poznal glebszy duchowy aspekt nicosci

    bytu doczesnego ;).

    Flyer

  • 6. Data: 2002-12-09 21:46:19
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    jacek wrote:

    > Wolontariat to poleć tym, którzy naszym krajem rządzą. Chyba
    > nie muszę wyjaśniać dlaczego?

    Bodajrze 16.12 mial sie ukazac dodatek do GW o wolontariacie. Ciekawi
    mnie tylko ile tam bedzie ofert dla wolontariuszy-akwizytorow :(.

    Flyer

  • 7. Data: 2002-12-09 21:53:59
    Od: "jacek" <j...@t...pl>

    Użytkownik "Wrangler" <a...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:at3134$j6m$1@news.tpi.pl...

  • 8. Data: 2002-12-09 22:29:33
    Od: "Akoterinatabellaczikcziks" <S...@t...pl>

    Użytkownik "jacek" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Szukam jakiejś luzackiej pracy, najchętniej w rozrywce,

    pl.praca.szukana

    ps.
    mam wrazenie ze jakies 5 lat temu to takie ogloszenie mialo wieksze szanse
    na sukces.

    pozdrawiam
    Szymon Kunysz
    http://winnt.ntinternals.net/cv/

  • 9. Data: 2002-12-10 17:11:28
    Od: Robert Drozd <r...@y...iqNOSPAMPLEASE.pl>

    Stało się to Mon, 9 Dec 2002 22:17:27 +0100, gdy "Wrangler"
    <a...@i...pl> napisał:

    >polecam wolontariat, spełnisz się duchowo .......
    >mówię serio !

    w swietle kosmicznych zainteresowan naszego kolegi mozemy spokojnie
    zaproponowac udzial w SETI@Home :)

    pzdr
    r.

  • 10. Data: 2002-12-11 10:00:51
    Od: "Pawel A." <a...@w...pl>

> [...]
    > I ogólne SIEMA
    > P.S.
    > Może to być np. praca przy poszukiwaniu cywilizacji

    Proponuję prace przy poszukiwanieu zycia na ksieżycu
    10 000 PLN/miesiąc, słuzbowy samochód i komorka bez limitu,
    czas pracy oczywiście nienormowany a w pakiecie socjalnym coroczne
    2 tygodniowe wczasy na Hawajach.
    Dla wyjasnienia - to ty zaczałeś robic osbie jaja...
    Paweł ;-)