PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Policji

  • 1. Data: 2002-12-09 18:42:02
    Temat: Praca w Policji
    Od: Chmielu <N...@n...pl>

    Mam pytanie,
    dowiedzialem sie, ze oferty pracy w Policji na konkretne stanowiska
    zamieszczane sa w specjalnym biuletynie, ktory "wychodzi" 1 i 15
    kazdego miesiaca. Jest on podobno ogolnie dostepny. Dostepny jest on
    rowniez podobno w internecie. Szukalem, ale niestety go nie znalazlem.
    Czy ktos wie gdzie sie on ew. znajduje i moglby rzucic mi linkiem ?

    Dziekuje i pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-12-09 19:24:32
    Temat: Re: Praca w Policji
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    Zajrzyj tu :

    http://www.usc.gov.pl/pl/urzad/main.html

    życzę powodzenia w znalezieniu !

    Pozdrawiam
    Wrangler

  • 3. Data: 2002-12-10 08:48:06
    Od: "Yonnie" <r...@g...pl>

> [...]
    > rowniez podobno w internecie. Szukalem, ale niestety go nie znalazlem.
    > Czy ktos wie gdzie sie on ew. znajduje i moglby rzucic mi linkiem ?

    Po co? W moim miescie z dnia na dzien pojawilo sie 60 nowych
    funkcjonariuszy,
    a nikt nie slyszal o zadnej rekrutacji. Po miescie chodzi wielu policjantów
    o wroscie
    ok 160. A na jednej komendzie zastanawiaja sie dlaczego nazwiska wielu tych
    nowych
    sa tak podobne do nazwisk niektórych oficerów....

    Yonnie

  • 4. Data: 2002-12-10 10:34:51
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > A na jednej komendzie zastanawiaja sie dlaczego nazwiska wielu tych
    > nowych sa tak podobne do nazwisk niektórych oficerów....

    Najwidoczniej, by przypodobać się przełożonym lub w ramach ulednolicenia
    kadry zmienili personalia ;-)

    Pzdr: Dogbert

  • 5. Data: 2002-12-10 13:06:45
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Yonnie wrote:

> [...]
    > nowych
    > sa tak podobne do nazwisk niektórych oficerów....

    Z tego co zdolalem zauwazyc, w Biuletynie Sluzby Cywilnej oglaszane sa
    tylko oferty na tzw cywilnych pracownikow policji. Obawiam sie, ze na
    mundurowych trzeba sie zglosic do nich osobiscie - to chyba inna ustawa.

    Ostatni pobor to czesciowo tzw zamienna sluzba za wojsko.

    Flyer