PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szukam pracy- List motywacyjny.

  • 11. Data: 2002-12-11 21:08:22
    Temat: Re: Szukam pracy- List motywacyjny.
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > w swietle kosmicznych zainteresowan naszego kolegi mozemy spokojnie
    > zaproponowac udzial w SETI@Home :)

    No cóż.... pomysł szczytny jeśli ktos lubi tę tematykę, a myślę że wielu z
    nas lubi.
    Ale do czego zmierzam, miałem na myśli wolontariat w jakiejś organizacji lub
    zrzeszeniu (albo na własną rękę) po co ? Po to aby jeśli ktoś nie ma pracy
    to żeby mógł coś robić i jeśli to możliwe w ten sposób przysposabiać się do
    zawodu (aby nie wypaść- załóżmy informatyka). Otóż wydaje mi się że w
    obecnej sytuacji, gdzie słyszę tyle głosów krytyki na grupie, że bezrobotni
    to lenie, itd. to może należy udowodnić sobie i krytykom że jednak
    potrafimy. Co Wy na to ??? Dobry wpis w CV (jako kolejny) to może być atut,
    bo jeśli nie ma pracy dla wielu -to może wolontariat załatwi ten problem i
    jednak staniemy się wartościowi w przyszłosci dla pracodawców ?!!

    Pozdrawiam
    Wrangler