PracaGrupypl.praca.dyskusje › pełnomocnik-umowa zlecenie!

  • 1. Data: 2002-12-09 15:26:35
    Temat: pełnomocnik-umowa zlecenie!
    Od: n...@p...onet.pl

    zakładam wlasną działalność gospodarczą i w związku z tym mam pytanie:
    1.czy pełnomocnikiem może być np. ktoreś z rodzicow? i co się z tym wiąże?
    2.czy np mame mogę zatrudnić na umowe zlecenie nie placąc Zus-u np. wypisując
    umowe zlecenie co tydzień, gdzie takie druki mogę nabyć?

    z góry dziękuje
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-12-10 08:32:03
    Temat: Re: pełnomocnik-umowa zlecenie!
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wypisując
    > umowe zlecenie co tydzień, gdzie takie druki mogę nabyć?

    Pełnomocnikiem może byc dowolna osoba, w tym również z najbliższej rodziny
    (Mama też). Co się z tym wiąże - konieczność zgłoszenia w Urzędzie w ktorym
    zgłaszasz działalność gospodarczą - najlepiej na tym samym druku. Pamietaj
    jednak że wobec Urzędu Skrabowego, ZUS i Sądu Gospodarczego TY ponosisz
    odpowiedzalność.
    Mamy nie możesz zatrudnić na umowe zlecenie bez ZUS.

    Wiesiek