PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV - czy wpisywac takie glupoty?

  • 1. Data: 2004-01-14 21:55:29
    Temat: CV - czy wpisywac takie glupoty?
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    Obecnie skonczylem Informatyke na polibudzie. Nie mam
    za bardzo prktycznego doswiadczenia zawodowego
    w programowaniu i CV wyglada blado.
    Czy warto wpisac do CV informacje, ze
    gdy bylem na pierwszym roku studiow
    to moje 2 proste programy ukazaly
    sie na cover cd w czasopismie?
    Oczywiscie sie ukazaly i moge udowodnic
    przedstawiajac te plytki do czasopisma
    oraz zrodla do programow.

    Programy sa proste i nie zamierzam sie
    chwalic jakie programy umiem pisac, ale,
    ze programowaniem interesowalem sie
    od dawna.
    Do tej pory myslalem, zeby tego nie
    wpisywac, ale znalazlem
    CV w ktorych sa wpisane takie
    osiagniecia jak: 'zarzadzanie kserokopiarka'

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2004-01-14 22:22:59
    Temat: Re: CV - czy wpisywac takie glupoty?
    Od: "Kamil" <b...@g...pl>

    Oczywiscie, ze pisac - bo jak sam przyznajesz Twoje cv wyglada "blado".
    Czytajacy musi miec na czym zawiesic oko, a niekoniecznie istotne tu jest
    skomplikowane nazwisko ;-)

  • 3. Data: 2004-01-15 01:19:53
    Od: Marcin Smieszek <marcin.smieszek@WYTNIJ_TO.pointblue.com.pl>

    pisac. odroznisz sie czyms, pokazesz ze nie jestes calkiem zielony, ze
    robiles cos wiecej niz projekty na zaliczenie.

    marcin

  • 4. Data: 2004-01-15 10:37:56
    Od: "SylwesterN" <nowalski.sylwester@[bez_spamu]gazeta.pl>

    > Do tej pory myslalem, zeby tego nie
    > wpisywac, [...]
    jak już "przedmówcy" napisali - warto - nie zmieni to radykalnie Twojej
    pozycji w oczach ew. pracodawcy, ale może pomóc, a nie przeszkodzi.

    > [...] ale znalazlem
    > CV w ktorych sa wpisane takie
    > osiagniecia jak: 'zarzadzanie kserokopiarka'
    Na stanowisko "programisty baz danych" było: "obsługa winzip i winrar"

    Sylwek

  • 5. Data: 2004-01-15 10:44:04
    Od: " leszek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Marcin <n...@n...com> napisał(a):

    > Witam
    >
    > Obecnie skonczylem Informatyke na polibudzie. Nie mam
    > za bardzo prktycznego doswiadczenia zawodowego
> [...]

    Jak najbardziej, świadczy to o tym, że programowanie jest twoją pasją i
    wybór studiów nie był przypadkowy. W CV nie musisz pisać szczegółów (jakie
    to były programy).

    Życzę powodzenia, początki masz bardzo dobre.

  • 6. Data: 2004-01-15 11:45:59
    Od: "KrzysztofM" <k...@w...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "SylwesterN" <nowalski.sylwester@[bez_spamu]gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bu5qi5$1r5k$1@news2.ipartners.pl...
> [...]
    > pozycji w oczach ew. pracodawcy, ale może pomóc, a nie przeszkodzi.

    > Na stanowisko "programisty baz danych" było: "obsługa winzip i winrar"

    heh!! no to jakby jeszcze wpisał, że potrafi obsługiwać z linii poleceń
    pkzip, pkunzip, rar i arj to powinineś go chyba przyjąć :)

    pozdr
    Krzysiek

  • 7. Data: 2004-01-15 12:05:18
    Od: "SylwesterN" <nowalski.sylwester@[bez_spamu]gazeta.pl>

    > heh!! no to jakby jeszcze wpisał, że potrafi obsługiwać z linii poleceń
    > pkzip, pkunzip, rar i arj to powinineś go chyba przyjąć :)
    Z pewnością.... nawet bez testów.

    Sylwek

  • 8. Data: 2004-01-15 17:30:01
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    > wpisywac, ale znalazlem
    > CV w ktorych sa wpisane takie
    > osiagniecia jak: 'zarzadzanie kserokopiarka'

    czyżbyś pił do kogoś? owszem, ja mam coś takiego wpisane w schemacie swojego
    cv. i co? to źle? dlatego że to pochłaniało na ówczesnym stanowisku zaledwie
    10 do 15 % czasu pracy?
    Wiem, że patrzysz na to przez pryzmat punktu ksero, gdzie widzisz "panienkę"
    wrzucającą jakiś dokument do urządzenia i wyjmującą jedną czy dwie kartki po
    naciśnięciu 2 przycisków.
    Ale wierz mi, że zarządzanie takim urządzeniem w firmie gdzie lecą tony
    dokumentów dziennie, sprzet jest awaryjny, firma nie chce wydać pieniędzy na
    nowy... to później wiesz na ten temat wszystko, co się w maszynie dzieje, i
    np w jaki sposób jest kładziony toner na czystą kartkę papieru.

    inaczej mówiąc - nie osądzaj że coś jest nie warte wspomnienia w swoim
    życiorysie.Jeżeli uważasz, że robiłeś coś co ma znaczenie dla odnotowania to
    pisz o tym. Z jednego punktu widzenia napisanie programiku który był
    umieszczony w PCWK czy CHIPie w jednym kontekście ma znaczenie, z innego zaś
    punktu widzenia jest do niczego nie potrzebny. Ty wiesz o jakie stanowisko
    się ubiegasz, a więc masz wyobrażenie co do tego stanowiska. czyli potrafisz
    sobie wyobrazić, co jest przydatne i będzie procentować przy przeglądania
    twoich papierów w momencie rekrutacji

    pozdrawiam
    gromax