PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Hamburgu - pomocy

  • 1. Data: 2004-09-10 13:44:22
    Temat: Praca w Hamburgu - pomocy
    Od: "mireks3" <m...@g...pl>

    Dobrzy ludzie :-)
    Potrzebuję pilnie pomocy.
    Szukam pracy w Niemczech a konkretnie w Hamburgu ewentualnie gdzieś blisko
    Hamburga.
    Tak się złożyło że mam tysiąc powodów i jeden najważniejszy żeby tam jechać
    :-) i to musi być Hamburg. Będę wdzięczny za każdy namiar, telefon, e-mail
    do kogoś kto mi pomoże w załatwieniu tej sprawy.
    Postaram się odwdzięczyć.
    ZALEŻY MI NA CZASIE !

    Krótko o mnie:
    - 29 lat
    - mężczyzna
    - wykształcenie niepełne wyższe - automatyk, informatyk
    - znajomość programów użytkowych i wspomagających zarządzanie:
    ? MS Office (Word, Excel, Access, Power Point, itp.)
    ? obsługa poczty elektronicznej i Internetu
    - znajomość programów graficznych (Adobe Photoshop, CorelDraw, itp.)
    - projektowanie i wykonawstwo serwisów www (PHP, html, FLASH)
    - umiejętność zarządzania sieciami LAN
    - umiejętności administrowania systemem Windows XP/2000/2000(3) server
    - składam i serwisuję PC-ty
    - obsługa urządzeń biurowych
    - prawo jazdy kat. B (od 12 lat)
    - uprawnienia SEP w zakresie eksploatacji, prac montażowych oraz kontrolno -
    pomiarowych, konserwacji i napraw urządzeń oraz instalacji
    elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV
    - języki: niemiecki jeszcze słabo :-) ale szybko się uczę, angielski
    średniozaawansowany

  • 2. Data: 2004-09-10 15:28:17
    Temat: Re: Praca w Hamburgu - pomocy
    Od: "F.M.T" <f...@b...com>

> [...]
    > :-) i to musi być Hamburg. Będę wdzięczny za każdy namiar, telefon, e-mail
    > do kogoś kto mi pomoże w załatwieniu tej sprawy.

    Ja zaczalem od tych paru linkow...

    http://www.arbeitsagentur.de
    http://jobs.altavista.de
    http://www.stellenanzeigen.de
    http://www.jobpilot.de
    http://www.it-jobs.de
    http://www.stepstone.de
    http://www.monster.de
    http://www.dis-ag.de
    http://www.jobscout24.de
    http://www.jobuniverse.de
    http://www.stellenmarkt.de/
    http://www.mamas.de/
    http://www.horizont.net/jobs/stellenmarkt/
    http://www.jobrobot.de/
    http://jobas.randstad.de/mitarbeiter/mit_f.htm
    http://www.heise.de/fastbin/heisejobs/anzeige_suchen
    .pl?sid=d27ecc4b95cd00db7ac77a5582e78ecc
    http://www.gulp.de/
    http://www.it-stellenmarkt.de/
    http://cebit.career-online.de/

    > ZALEŻY MI NA CZASIE !

    ...i zajelo mi to rok, ale moze jak bedziesz intensywniej szukal niz ja, i
    znasz lepiej niemiecki (nie znalem wogole), to pojdzie lepiej.

    FMT

    Ps: www.polonia-it.org ,ale pewnie juz znasz bo Twoj post jakbym gdzies
    widzial.