PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzkoleniowiec - branża kosmetyczna - ile można zarobić? › Re: Szkoleniowiec - branża kosmetyczna - ile można zarobić?
  • Date: Thu, 18 Jan 2007 09:29:28 +0100
    Subject: Re: Szkoleniowiec - branża kosmetyczna - ile można zarobić?
    From: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje

    Dnia 17-01-2007 o 19:26:25 Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>
    napisał(a):

    > Powiem tak: gdyby ktoś mi zaproponował 200zł za dzień szkolenia,
    > uznałbym, że chyba jest nienormalny. 200 zł to przyzwoita stawka ale _za
    > godzinę_ szkolenia.
    z tego co sie orientuje stawki szkoleniowe za godzine ksztaltuja sie
    srednio od 60 zl netto do 200 (przynajmniej w Krakowie). Pytanie, jakie
    doswiadczenie szkoleniowe ma Malzonka (czym wieksze doswiadczenie, tym
    wyzsze stawki), czy beda Twoja Zone ciagali tylko po szkoleniach, czy kaza
    Jej tez cos sprzedawac (np. srodki kosmetyczne czy cos takiego) i od tego
    bedzie miala prowizje dodatkowa. Jezeli to drugie to nie ma sie co pisac.
    No i pytanie, czy ma jakas inna prace na podoredziu. Czasem jak Cie w tym
    momencie nie stac na BMW to kupujesz Poloneza aby miec czym jedzic. I
    uzywasz go do zarabiania na wymazone BMW :)))))

    Kuroi Bonza
    pager 0642299084

    NIE GÓDŹ SIĘ NA PRZECIĘTNOŚĆ! http://www.samodoskonalenie.com