PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzkolenia Cisco › Re: Szkolenia Cisco
    From: "Sebol" <l...@s...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Szkolenia Cisco
    Date: Tue, 18 Feb 2003 17:47:32 +0100

    Użytkownik "qty" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:b2t6hh$im1$1@zeus.man.szczecin.pl...
    > Witam, jak powszechnie wiadomo na terenie calej polski mozna podjac
    > szkolenia i kursy pod patronatem firmy Cisco, mozna uzyskac jak sie nie
    myle
    > 3 certyfikaty CCNA, CCNP i CCNE, kursy sa drogie ale mysle ze poprawilyby
    > stan mojej obecnej wiedzy na temat technologii sieciowych. A teraz
    pytanie:
    > Jak oceniacie moje szanse na znalezienie pracy (powiedzmy w miare
    platnej),

    kursy w akutalnej sytuacji nie zwiekszaja szansy na zatrudnienie ale
    zwiekszaja wiedze - natomiast ona zwieksza szanse jak najbardziej. Obrazowo:
    nie sluszalem pracodawcy ktory za papierek daje prace. Nastomiast znam wielu
    ktorym ten papierek jest niepotrzeby byleby umiejetnosci byly. Przy CISCO
    sytuacja jest o tyle klarowna ze dosyc ciezko zdobyc samemu wiedze zdobywana
    na szkoleniach - szczegolnie tych zaawansowanych.

    --
    l...@s...pl
    "Jezeli czegos nie ma w internecie to znaczy ze tego nie ma"