PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzkolenia Cisco › Re: Szkolenia Cisco
    From: Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Szkolenia Cisco
    Date: Tue, 18 Feb 2003 14:14:01 +0100

    qty wrote:

    > Witam, jak powszechnie wiadomo na terenie calej polski mozna podjac
    > szkolenia i kursy pod patronatem firmy Cisco, mozna uzyskac jak sie nie myle
    > 3 certyfikaty CCNA, CCNP i CCNE, kursy sa drogie ale mysle ze poprawilyby
    > stan mojej obecnej wiedzy na temat technologii sieciowych. A teraz pytanie:
    > Jak oceniacie moje szanse na znalezienie pracy (powiedzmy w miare platnej),
    > jesli jestem powiedzmy mgr informatyki, ukonczony powiedzmy podstawowy kurs
    > CCNA, i dysponuje wiadomosciami z zakresu systemow operacyjnych Windows(all)
> [...]

    Szanse ???

    Bardzo podobne co mgr informatyki z innymi tytulami :)
    CCN* sa bardzo dobre i.... drogie, ale nie oczekuj, ze tymi tytulami
    masz prace na 100%. Nie zmienia to faktu, ze masz wieksze szanse
    pracowac u jakiegos duzego providera albo w firmie telekomunikacyjnej
    niz ludzie bez tego tytulu.

    I jak zwykle w zyciu, sa ludzie od Cisco ktorzy nie maja tych tytulow i
    wiedza wiecej od tych z tytulami, byc moze nawet wiecej zarabiaja, ale
    jak trafisz do firmy gdzie liczy sie takaze papier (czytaj:
    prawdopodobnie duze i stabilne firmy) to na pewno wiecej dostaniesz.

    Pozdrawiam,
    Mackosa <mackosa@wp_NOSPAM_.pl>