PracaGrupypl.praca.dyskusje › "Szkodliwe" szlifierza [?]

  • 1. Data: 2008-08-20 14:36:34
    Temat: "Szkodliwe" szlifierza [?]
    Od: "GAL" <G...@T...pl>

    Kiedyś na różnych stanowiskach były dodatki tak zwane "szkodliwe". Teraz
    pytałem w zakładzie czy jest dodatek "szkodliwy" za pracę przy szlifowaniu
    ceramiki berylowej [trucizna].Dowiedziałem się, że od lat nie ma już
    dodatków szkodliwych bo
    "nowe przepisy zabraniają prac które mogą szkodzić
    człowiekowi".Niespecjalnie rozumiem to przekazanie dlatego proszę o
    komentarze...
    GAL

  • 2. Data: 2008-08-20 14:43:18
    Temat: Re: "Szkodliwe" szlifierza [?]
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    Użytkownik "GAL" <G...@T...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > "nowe przepisy zabraniają prac które mogą szkodzić
    > człowiekowi".Niespecjalnie rozumiem to przekazanie dlatego proszę o

    Nie ma już nakazów pracy, więc możesz w każdej chwili zmienic to szkodliwe
    zajęcie na dowolne inne.

    --
    andreas

  • 3. Data: 2008-08-20 14:43:18
    Od: "andreas" <a...@y...com>

  • 4. Data: 2008-08-20 15:35:04
    Od: "GAL" <G...@T...pl>

    Użytkownik "andreas" <a...@y...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "GAL" <G...@T...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie ma już nakazów pracy, więc możesz w każdej chwili zmienic to szkodliwe
> [...]
    Nie rozumiem co to wyjaśnienie ma wspólnego z moim pytaniem. Czytaj ze
    zrozumieniem.Nigdzie nie piszę, że pracuję przy berylu.
    Jeśli nie masz nic do napisania w temacie a na przykład masz żal do
    pracowników których zatrudniasz przy azbeście to do nich wylewaj żale.
    GAL

  • 5. Data: 2008-08-20 18:41:39
    Od: "andreas" <a...@y...com>

> [...]
    > Jeśli nie masz nic do napisania w temacie a na przykład masz żal do
    > pracowników których zatrudniasz przy azbeście to do nich wylewaj żale.

    To była taka odpowiedź dla bystrych :)
    A teraz odpowiedź dla Ciebie. Zapytaj tego co to powiedział co miał na
    myśli.

    --
    andreas