PracaGrupypl.praca.dyskusje › PMP, Prince 2

  • 1. Data: 2008-08-18 21:24:15
    Temat: PMP, Prince 2
    Od: "pitero" <p...@w...pl>

    Ktory z tych dwoch certyfikatow PMP czy Prince 2 byscie polecali zrobic i
    dlaczego? Wiem, ze w przypadku PMP jest wymog posiadania doswiadczenia jako
    kierownik projektu, czy tak samo jest z Prince2?

    Na co zwrocic uwage starajac sie o te papiery?

  • 2. Data: 2008-08-19 23:10:09
    Temat: Re: PMP, Prince 2
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    pitero wrote:
    > Ktory z tych dwoch certyfikatow PMP czy Prince 2 byscie polecali zrobic i
    > dlaczego?

    Prince 2 jest mniej popularny niz PMP.

    Wiem, ze w przypadku PMP jest wymog posiadania doswiadczenia jako
    > kierownik projektu, czy tak samo jest z Prince2?

    Tego nie wiem.

    > Na co zwrocic uwage starajac sie o te papiery?

    By zdac egzamin, co wcale nie jest takie proste. Doczytaj sobie o
    warunkach wstepnych oraz co trzeba zrobic by ten certyfikat utrzymac.

    Jacek