PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szansa na pracę

  • 71. Data: 2006-09-27 11:29:23
    Temat: Re: Szansa na pracę
    Od: ps <p...@g...pl>

    Tomasz Kaczanowski wrote:

    (..)

    > Jest mozliwe, aczkolwiek fakt nielatwe. Mojej zonie kilka lat temu udalo

    Mojej też, też kilka lat temu... ;-)

    (..)
    --
    ps

  • 72. Data: 2006-09-27 11:32:55
    Od: ps <p...@g...pl>

    Jackare wrote:

    > No to należy chłopie zacząć od budowania sobie zaplecza - w tym wypadku
    > znajomości.

    Właśnie. W tym kraju nie będzie dobrze, jeśli 'pracować' będą Ci, co mają
    znajomości (a w tym czasie zewnętrzne firmy znajomych będą wykonywać prace
    wygrane w przetargach... :) , a nie Ci, którzy mają jakąś wiedzę w danych
    kwestiach. Mówię cały czas o administracji publicznej :)

    > A na to są sposoby. KP zezwala na zwolnienie z powodu częstych i/lub
    > długotrwałych absencji chorobowych

    To był żarcik typu 'punkt widzenia pracodawcy' :)

    > Akurat to powiedzenie znajduje dowód w: odkryciach, wynalazkach, władzy
    > (vide: Lepper i inne "buraki" ), sporcie (vide: Kubica), realizacji marzeń
    > przez "zwykłych" ludzi.

    Tak, ale tu mówimy o pracy w administracji publicznej :)

    > Jest takie hinduskie powiedzenie: "Chcesz być szczęśliwy? To bądź!"
    (..)
    I się zgadza.

    --
    ps

  • 73. Data: 2006-09-27 12:19:44
    Od: k...@p...onet.pl

    > Po drugie primo robienie błędów w ojczystym języku jest naganne zawsze,
    > zatem próbę usprawiedliwienia tego na specyficznym obszarze można spokojnie
    > odrzucić.

    To są twoje subiektywne odczucia. Dla mnie to czy ktoś pisze rz czy
    ż nie ma zupełnie znaczenia.

  • 74. Data: 2006-09-27 12:31:39
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    >To są twoje subiektywne odczucia. Dla mnie to czy ktoś pisze rz czy
    >ż nie ma zupełnie znaczenia.

    Jak pisze to może i nie ma, ale jak zacznie tak mówić, to już niestety
    słychać i wtedy to naprawdę zaczyna innych razić.
    Wszystko na świecie jest tylko subiektywnym odczuciem więc czemu nie brać
    tego pod uwagę?
    --
    Jackare

  • 75. Data: 2006-09-27 12:41:53
    Od: k...@p...onet.pl

    > Jak pisze to może i nie ma, ale jak zacznie tak mówić, to już niestety
    > słychać i wtedy to naprawdę zaczyna innych razić.

    Tzn mówić ż a rz ? ;-) bo nie wiem o co chodzi.

    > Wszystko na świecie jest tylko subiektywnym odczuciem więc czemu nie brać
    > tego pod uwagę?

    Równie dobrze mógłbyś się przyczepić do kogoś z bieszczad że
    zaciąga jak mówi i ci się to nie podoba i że z tego powodu jest
    głąb :) i że dopuki się tego nie oduczy to nim pozostanie.

  • 76. Data: 2006-09-27 13:05:35
    Od: "Nixe" <n...@f...pl>

    W wiadomości <news:1159360913.251196.4520@k70g2000cwa.googlegroup
    s.com>
    Użytkownik <k...@p...onet.pl> pisze:

    > Równie dobrze mógłbyś się przyczepić do kogoś z bieszczad że
    > zaciąga jak mówi i ci się to nie podoba i że z tego powodu jest
    > głąb :)

    Nie widzisz czy nie chcesz zobaczyć różnicy między dialektem a robieniem
    wsiowych błędów typu "wzięłem", "poszłem", "gościami" itp?

    > i że dopuki się tego nie oduczy to nim pozostanie.

    Dop_ó_ki
    I jeszcze_B_ieszczad.

    --
    Nixe

  • 77. Data: 2006-09-27 13:39:38
    Od: k...@p...onet.pl

    > Nie widzisz czy nie chcesz zobaczyć różnicy między dialektem a robieniem
    > wsiowych błędów typu "wzięłem", "poszłem", "gościami" itp?

    To też jest dialekt co prawda wiejski ale jest ;-) niby dlaczego ma
    być gorszy? Mnie się np. podoba ;)

    > Dop_ó_ki
    > I jeszcze_B_ieszczad.

    No i?

  • 78. Data: 2006-09-27 13:53:30
    Od: "Nixe" <n...@f...pl>

    W wiadomości <news:1159364377.917603.161560@i42g2000cwa.googlegro
    ups.com>
    Użytkownik <k...@p...onet.pl> pisze:

    > To też jest dialekt

    To nie jest dialekt tylko błędy.

    > Mnie się np. podoba ;)

    Dłubanie w zębach na spotkaniu z klientem też?

    > No i?

    No i na razie tylko te dwa zauważyłam.

    --
    Nixe

  • 79. Data: 2006-09-27 14:41:41
    Od: k...@p...onet.pl

    > Dłubanie w zębach na spotkaniu z klientem też?

    Co ma ortografia wspólnego z dłubaniem w zębach? Dobra skończmy ta
    dyskusję bo :) szkoda czasu.

  • 80. Data: 2006-09-27 18:27:17
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1159359584.426189.193620@e3g2000cwe.googlegroup
    s.com
    k...@p...onet.pl <k...@p...onet.pl> pisze:

    > To są twoje subiektywne odczucia. Dla mnie to czy ktoś pisze rz czy
    > ż nie ma zupełnie znaczenia.
    Wierzę, bo dla ciebie jak widać nie ma znaczenia nawet JAK ty sam piszesz
    (stąd już tylko krok aby dla czytających nie miało znaczenia CO piszesz).
    Ale to są twoje subiektywne odczucia, a ty nie jesteś pępkiem świata ani
    opiniotwórczym źródłem.
    Dla mnie natomiast pisownia ma znaczenie.

    --
    Jotte

    PS. I dopasuj się do norm pisania na grupy bo one (podobnie zresztą jak
    normy językowe) mają logiczne uzasadnienie.