PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa o dzieło a umowa zlecenie

  • 1. Data: 2006-05-05 22:08:39
    Temat: umowa o dzieło a umowa zlecenie
    Od: "nkk" <n...@n...spam>

    Czy moglby mi ktos wyjasnic jakie istnieja roznice pomiedzy obiema?
    do tej pory wszystko co wykonywalem opieralo sie o umowe zlecenie,
    ale moze jednak koszystniejsza finansowo byla by umowa o dzielo?

  • 2. Data: 2006-05-05 22:39:46
    Temat: Re: umowa o dzieło a umowa zlecenie
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    nkk napisał(a):

    > Czy moglby mi ktos wyjasnic jakie istnieja roznice pomiedzy obiema?
    > do tej pory wszystko co wykonywalem opieralo sie o umowe zlecenie,
    > ale moze jednak koszystniejsza finansowo byla by umowa o dzielo?

    Podstawowa różnica: umowa o dzieło to umowa rezultatu. Płacą Ci za to że coś
    wykonasz. Umowa zlecenie, to umowa starannego wykonania. Płacą Ci za to że
    coś robisz. O innych aspektach przeczytaj np. tu:

    http://www.wokolkariery.pl/umowa-o-dzielo-i-zlecenie
    .xml

    albo w archiwum grupy.

    --