PracaGrupypl.praca.dyskusjeŚwiadectwo pracy za poprzednią umowę › Świadectwo pracy za poprzednią umowę
    From: raku <raku/spam-off/@buziaczek.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Świadectwo pracy za poprzednią umowę
    Date: Sat, 06 May 2006 13:07:41 +0200

    Witam wszystkich,
    Problem powstał przez żonę, która pracowała na umowę o zastępstwo przez ok.
    miesiąc, następnie umowę zamieniono jej na czas określony (1 rok - umowa do
    2007 roku). Ciągłość pracy ma zachowaną. Wczoraj otrzymała świadectwo pracy
    za czas zastępstwa.

    Ja pracowałem przez rok na umowie na czas określony, którą to przedłużono mi
    na czas nieokreślony (i nadal pracuję). Czy mam zgłosić się do pracodawcy
    po świadectwo pracy za okres umowy na czas określony, czy dostanę takie
    świadectwo za cały okres tam przepracowany w momencie złożenia
    wypowiedzenia?

    Pytam, bo żona powiedziała mi, że muszę takie świadectwo sam odebrać i mam
    na to 3 lata (co wydaje mi się trochę głupie i nielogiczne).

    --
    raku
    raku/spam-off/@buziaczek.pl