PracaGrupypl.praca.dyskusje › Świadectwo pracy

  • 1. Data: 2005-05-06 14:52:38
    Temat: Świadectwo pracy
    Od: Milak <m...@p...onet.pl>

    Czy istnieja jakieś normy określające jak powinno wyglądać takie
    świadectwo? Zakończyłem właśnie "przygodę" z pewną firmą i na koniec
    otrzymałem papier, na którym brak jest pieczątki firmy. Gdyby nie podpis
    szefa to mógłbym sobie równie dobrze sam coś takiego napisać. Czy
    powinienem żądać pieczątki? Co jeszcze powinno się tam znaleźć?
    Dodam że takie dane jak okres zatrudnienia, urlopy, stanowisko, dane
    firmy są zamieszczone

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-05-06 15:03:16
    Temat: Re: Świadectwo pracy
    Od: Wwa <w...@n...pl>

    Milak napisał(a):

    > Zakończyłem właśnie "przygodę" z pewną firmą i na koniec
    > otrzymałem papier, na którym brak jest pieczątki firmy. Gdyby nie podpis
    > szefa to mógłbym sobie równie dobrze sam coś takiego napisać.

    I właśnie z tego powodu podpis jest najważniejszy.
    Wwa

  • 3. Data: 2005-05-09 01:59:47
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Milak" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > powinienem żądać pieczątki? Co jeszcze powinno się tam znaleźć?
    > Dodam że takie dane jak okres zatrudnienia, urlopy, stanowisko, dane

    Przy podpisie szefa powinna znaleźć się pieczęć podpisowa. Bez
    pieczęci podpisowej dokument nie jest ważny.
    Pieczęć z nazwiskiem musi posiadać nawet najmniejszy przedsiębiorca,
    bo musi oddawać dokumenty m. in. do ZUS, US.

    wa

  • 4. Data: 2005-05-09 06:55:55
    Od: Wwa <w...@n...pl>

    wektor napisał(a):

    > Przy podpisie szefa powinna znaleźć się pieczęć podpisowa. Bez
    > pieczęci podpisowej dokument nie jest ważny.

    Proszę podaj podstawę powyższego stwierdzenia.
    Wwa

  • 5. Data: 2005-05-09 11:30:23
    Od: Milak <m...@p...onet.pl>

    Wwa napisał(a):

    > Proszę podaj podstawę powyższego stwierdzenia.
    > Wwa

    Widzę że ile osób tyle różnych opinii na ten temat. A ja nadal nie wiem
    czy dokument który posiadam przedstawia jakąś wartość.