PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ciekawe rozpoczęcie rozmowy kwalifikacyjnej :)

  • 1. Data: 2005-05-06 14:21:17
    Temat: Ciekawe rozpoczęcie rozmowy kwalifikacyjnej :)
    Od: "Narol" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Zabawny początek rozmowy:

    Stanowisko w dziale exportu w duzej poważnej firmie, przedstawiam się mojemu
    rozmówcowi na korytarzu wchodzimy do "pokoju przesłuchań" siadamy, a gość do
    mnie:

    "No i co ? " :)))))))))))

  • 2. Data: 2005-05-06 14:28:25
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-05-06, Narol <n...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > "No i co ? " :)))))))))))
    "To od kiedy zaczynam pracę?" ;)

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    "Nawet marzenia muszą dostać swój pogrzebowy lament, gdy umierają"
    /John Enright "Poradnictwo bez oporu"/

  • 3. Data: 2005-05-06 14:35:03
    Od: "T.Omasz" <t...@x...pl>

    Dnia Fri, 06 May 2005 16:21:17 +0200, Narol <n...@g...SKASUJ-TO.pl>
    napisał:

> [...]
    > mojemu
    > rozmówcowi na korytarzu wchodzimy do "pokoju przesłuchań" siadamy, a

    I co jescze rozmówiec powiedział?

    --
    "Wystarczy wiedzieć, dokąd podjechać trza, stamtąd już widać szary
    spłowiały mur

  • 4. Data: 2005-05-06 14:37:51
    Od: "biela" <e...@w...biela.prv.pl>

    > I co jescze rozmówiec powiedział?

    Pewnie osłupiał do reszty jak usłyszał odpowiedź "Jajco" ;)

  • 5. Data: 2005-05-06 14:43:33
    Od: "Narol" <n...@W...gazeta.pl>

    > I co jescze rozmówiec powiedział?

    czekał na moją reakcje :)

    na to ja: ładna pogoda za oknem :)

  • 7. Data: 2005-05-06 14:44:58
    Od: Milak <m...@p...onet.pl>

    Narol napisał(a):
> [...]
    > rozmówcowi na korytarzu wchodzimy do "pokoju przesłuchań" siadamy, a gość do

    Rozumiem że gość był kandydatem na to stanowisko...???

  • 6. Data: 2005-05-06 14:44:58
    Od: "Narol" <n...@W...gazeta.pl>

    > Rozumiem że gość był kandydatem na to stanowisko...???

    nie ja byłem, kandydatem

  • 8. Data: 2005-05-06 15:28:48
    Od: Wwa <w...@n...pl>

    Narol napisał(a):