PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie o firme...

  • 1. Data: 2005-05-06 09:43:45
    Temat: Pytanie o firme...
    Od: mnuterking <mnuterking@[SPAM]wp.pl>

    Witam!!

    Mam pytanie o opinnie na temat firmy Power Media (Wrocław). Miał ktoś
    kontakt?? Jakieś opinie, jak się tam pracuje etc..??

    Pozdrawiam!!!

    marcinu

  • 2. Data: 2005-05-07 15:04:20
    Temat: Re: Pytanie o firme...
    Od: "tukan" <thomczest44_tnij@p_oczta.onet.pl>

    Użytkownik "mnuterking" <mnuterking@[SPAM]wp.pl> napisał w wiadomości
    > Witam!!
    >
    > Mam pytanie o opinnie na temat firmy Power Media (Wrocław). Miał ktoś
    > kontakt?? Jakieś opinie, jak się tam pracuje etc..??

    Nie pracuje ani nie pracowałem w tej firmie. Ale byłem na
    rozmowie rekrutacyjnej u nich, na mojej uczelni.
    Generalnie była rozmowa techniczna od tematu języków
    programowania do baz danych.
    Muszę powiedzieć, że mimo niewielkiego doświadczenia
    orientuję się w językach C/C++ na dobrym poziomie.
    Ale rekrutacja nie podobała mi się - ich główny programista
    traktował wszystkich "z góry", tak jakbym nie miał prawa
    wiele wiedzieć z dziedzin, którymi się interesuję.
    Był bliski podśmiewania się, co w stosunku do mnie mu się
    nie udało - na prawie wszystkie pytania znałem odpowiedź.