PracaGrupypl.praca.dyskusje › Świadectwo pracy

  • 1. Data: 2003-02-05 14:01:20
    Temat: Świadectwo pracy
    Od: "Mirek" <m...@w...pl>

    Witam.

    Po jakim czasie pracodawca powinien wystawić mi świadectwo pracy i wypłacić
    pensję oraz ekwiwalent za urlop, jeżeli umowa skończyła mi się 31,01,2003.

    Dziękuję i pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-02-05 15:24:56
    Temat: Re: Świadectwo pracy
    Od: "Radek P." <s...@k...chip.pl>

    > Po jakim czasie pracodawca powinien wystawić mi świadectwo pracy i
    wypłacić
    > pensję oraz ekwiwalent za urlop, jeżeli umowa skończyła mi się 31,01,2003.

    Witam!

    Ma 2 tyg. czasu n a wszystko.

    Radek P.

  • 3. Data: 2003-02-05 16:32:47
    Od: Zdzisław <s...@p...wp.pl>

    W dniu Wed, 5 Feb 2003 16:24:56 +0100, "Radek P."
    <s...@k...chip.pl> napisał:

    >wypłacić
    >
    >Witam!
    >
    >Ma 2 tyg. czasu n a wszystko.

    Jeżeli mógłbyś, to poproszę o podstawę prawną, bo właśnie mam taki
    problem.
    Świdectwo wydane na trzy dni po rozwiązaniu, zostalo uzane przez PIP
    jako opóźnione

    Z poważaniem:
    Zdzisław Sokołowski

  • 4. Data: 2003-02-05 17:08:43
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl>

    proszę przejrzec ponizszy tekst:
    http://www.infor.pl/dokument.html?P180=I26.2001.040.
    000001300&format=webmore
    3

    Paweł

  • 5. Data: 2003-02-05 18:34:40
    Od: Zdzisław <s...@p...wp.pl>

    W dniu Wed, 5 Feb 2003 18:08:43 +0100, "Pawel"

    >proszę przejrzec ponizszy tekst:
    >http://www.infor.pl/dokument.html?P180=I26.2001.040
    .000001300&format=webmore
    >3

    Dziękuję, dzięki linkowi dotarłem do podstawy prawnej

    Z poważaniem:
    Zdzisław Sokołowski

  • 6. Data: 2003-02-06 08:08:37
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl>

    > Dziękuję, dzięki linkowi dotarłem do podstawy prawnej
    >
    > Z poważaniem:
    > Zdzisław Sokołowski

    Nie ma za co.
    Jesli moge cos dodac przy okazji od siebie to często zaglądam na tą grupę i
    nie rozumiem niektórych głupich i nieprawdziwych odpowiedzi niepopartych
    odpowiednim przepisem, które wprowadzają tylko innych w bład, jak było i w
    tym przypadku (podany okres 2 tyg.).
    Ludzie jak nie jestescie czegos pewni, to nie piszcie bzdur. Czesto sa tu
    poruszane dla wielu z nas bardzo wazne tematy, dotyczace naszej pracy,
    naszych ciezko zarabianych pieniedzy itd. i ludzie którzy zadają pytania
    maja nadzieję, że otrzymaja rzetelna odpowiedz.
    Polecam serwis www.infor.pl w ktorym naprawdę mozna znalezc wiekszosc
    interesujacych nas informacji z prawa pracy (i nie tylko) popartych i
    podstawa prawna i nierzadko bogatym komentarzem.
    Dodam ze nie nie mam nic wspolnego z tym serwisem poza tym, że jestem jego
    czestym gosciem.
    pozdrawiam
    Pawel