PracaGrupypl.praca.dyskusje › Studia podyplomowe

  • 11. Data: 2002-11-08 10:36:46
    Temat: Re: Studia podyplomowe
    Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl>

    > A nie sadzisz, ze lepej kiedy wlasnie nie pasuja do Twojej profesji.
    > Przeciez podyplom nie poszerza "wiedzy" zdobytej na studiach. Natomiast
    > konczac jakis inny (lub pokrewny) kierunek podyplomowych to tak jakbys
    > zrobil 1/3 innego fakultetu(tak mi sie przynajmniej wydaje).
    > Muzzy

    wydaje mi sie jednak, ze dobrze jezeli podyplom pasuje do profesji:
    - aktualnie wykonywanej
    - planowanej do wykonywania w przyszlosci

    pisze profesji, a nie wyksztalcenia formalnego mgr

    studia wyzsze wybiera sie majac 19 lat i w tym wieku wiele osob:
    - tak naprawde nie ma sprecyzowanych planow
    - rozeznania we wlasnych mozliwosciach
    - rozeznania w sytuacji na rynku pracy, "tryndach"
    - itd.

    podyplom. jest jakims lekarstwem na tego typu sytuacje

    M.