PracaGrupypl.praca.dyskusje › Studia podyplomowe

  • 1. Data: 2002-06-04 08:38:16
    Temat: Studia podyplomowe
    Od: "Jacek B" <c...@p...onet.pl>

    Nie znalazlem odpowiedniej grupy wiec tutaj pytam.
    Studia podyplomowe Inzynieria Oprogramowania w Krakowie na UJ lub AGH, ktore
    lepsze, jaka roznica.
    Moze ktos odbyl i opisze jak jest?
    JB

  • 2. Data: 2002-06-04 12:23:16
    Temat: Re: Studia podyplomowe
    Od: "Krzysiek" <K...@D...prv.pl>

    Użytkownik "Jacek B" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Nie znalazlem odpowiedniej grupy wiec tutaj pytam.
    > Studia podyplomowe Inzynieria Oprogramowania w Krakowie na UJ lub AGH,
> [...]
    Wlasnie, sam jestem ciekawy tych studiów - chętnie bym uzupelnij swoje dotąd
    raczej ekonomiczne wykształcenie (a pracuje jako informatyk).
    Na razie skończylem podyplomowe na SPiZ AE Kraków - Internet w biznesie -
    ale one są mało "techniczne" :)

    pozdr
    Krzysiek

  • 3. Data: 2002-06-04 14:27:22
    Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl>

    > Studia podyplomowe Inzynieria Oprogramowania w Krakowie na UJ lub
    AGH, ktore
    > lepsze, jaka roznica.
    > Moze ktos odbyl i opisze jak jest?

    Ja odbyłam na UJ. I jestem raczej zadowolona.

    Mam wykształcenie wyższe matematyczne od wielu lat pracuję jako
    informatyk, od 5 lat jako administrator baz danych (Oracle, InterBase,
    jakieś jeszcze dbf-y).
    Brakowało mi trochę teoretycznych podstaw administracji bazami danych,
    co studia świetnie uzupełniły.
    Szczególnie zajęcia z p. Kędzierskim - UNIX, Oracle i SQL-Server.
    Nie do konca spełniły moje oczekiwania zajecia z programowania, ale
    trudno sie tego nauczyć na 40 godzinach.

    Mi za studia płacił zakład pracy, co było dodatkowym atutem.
    Wprawdzie muszę potem odpracować 3 lata ale w dzisiejszych czasach -
    to raczej zaleta niż wada.

    Pozdrowienia.

    Basia

  • 4. Data: 2002-06-04 21:05:44
    Od: "Sebol" <l...@s...pl>

> [...]
    > Nie znalazlem odpowiedniej grupy wiec tutaj pytam.
    > Studia podyplomowe Inzynieria Oprogramowania w Krakowie na UJ lub AGH,

    Na dzien dzisiejszy na UJ nie ma tak naprawde pracowni z prawdziwego
    zdarzenia - ta na parterze to z AGH :D Reszta to kwestia papierka - akurat
    informatyka to lepiej z AGH a np prawo z UJ. A co do materialu to standard -
    nauczysz sie tyle i tylko bedziesz chcial.

    --
    l...@s...pl
    gg 1287117

  • 5. Data: 2002-06-04 21:23:57
    Od: "Mangha de Luxe" <R...@W...tlen.pl>

> [...]
    > Nie znalazlem odpowiedniej grupy wiec tutaj pytam.
    > Studia podyplomowe Inzynieria Oprogramowania w Krakowie na UJ lub AGH,
    Niedawno zakończyłam te studia (inzynieria oprogramowania UJ). Jeśli
    interesuje Cię coś więcej na temat studiowania i efektów, daj znać na priv.
    Generalnie - jak na podyplomowe jest bardzo dobrze. Nie oszukujmy się
    jednak - jak wiele można się nauczyć w ciągu półtora roku studiując
    zaocznie? Dużym plusem jest atmosfera na studiach, tzn. wykładowcy dużo
    wymagają, ale jednocześnie są ludzcy, traktują Cię poważnie, są "normalni".
    Jestem zadowolona, studia sponsorowali mi rodzice, ale gdybym miała
    samodzielnie wyłożyć na nie kasę, nie zdecydowałabym się.

    --
    mangha

    May your aura grace my presence when the earth breathes
    clean again.

  • 6. Data: 2002-06-05 06:28:50
    Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl>

> [...]
    > informatyka to lepiej z AGH a np prawo z UJ. A co do materialu to
    standard -
    > nauczysz sie tyle i tylko bedziesz chcial.

    Ja na tych studiach na UJ wszystkie ćwiczenia miałam w pracowniach
    przy komputerach.
    Był Linux , Irix, Win 2000 a jeśli chodzi o bazy danych - to Oracle i
    MS SQL 7.0. Również projektowanie interaktywnych stron www, ale tego
    trochę wg mnie za mało.
    Pracownie są na drugim piętrze.

    Pozdrowienia.

    Basia

  • 7. Data: 2002-06-05 07:28:49
    Od: "Jacek B" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    > informatyka to lepiej z AGH a np prawo z UJ. A co do materialu to
    standard -
    > nauczysz sie tyle i tylko bedziesz chcial.
    no tak ale zajecia odbywaja sie w Instytucie Informatyki ktory jest w
    Cyfronecie. Tam maja chyba sprzet?
    JB

  • 8. Data: 2002-06-05 18:43:58
    Od: "Sebol" <l...@s...pl>

    > no tak ale zajecia odbywaja sie w Instytucie Informatyki ktory jest w
    > Cyfronecie. Tam maja chyba sprzet?

    heh, pomieszanie z poplataniem. Mozna powiedziec ze to co powiedziales to
    prawda z pewnymi wyjatkami:

    1. To cyfronet jest w instytucie informatyki a nie odwrotnie
    2. Cyfronet nalezy do AGH a nie UJ!!
    3. Tak naprawde to Inst Info to te dwa malutkie pienterka na gorze - tak,
    tam gdzie sa 286. Z tego co mi wiadomo buduja Instytu Informatyki UJ na
    obrzezach Krakowa - moze za 5 lat bedzie oddany.
    4. Jak masz zajecia w Cyfronecie to tylko dzieki uprzejmosci AGH a
    dokladniej kabonce ktora placi UJ dla AGH

    a poza tym to masz racje :DDDDDDDDDDDD

    --
    l...@s...pl
    gg 1287117

  • 9. Data: 2002-06-05 22:16:02
    Od: <t...@p...onet.pl>

    > Nie znalazlem odpowiedniej grupy wiec tutaj pytam.
    > Studia podyplomowe Inzynieria Oprogramowania w Krakowie na UJ lub AGH, ktore
    > lepsze, jaka roznica.
    > Moze ktos odbyl i opisze jak jest?

    Ja mam pytanie , ile takie studia podyplomowe kosztują za semestr, czy mozna
    starac się o jakieś dofinansowanie?
    thomso

  • 10. Data: 2002-06-06 07:40:43
    Od: "Jacek B" <c...@p...onet.pl>

    koszt to 2500 za sem na obu uczelniach,
    ponadto polecam strony:
    http://www.ii.uj.edu.pl/podypl/index.html
    http://galaxy.uci.agh.edu.pl/~eaie/Kierunki/eaiePody
    plomowe.html
    http://www.ia.agh.edu.pl/modules.php?op=modload&name
    =Sections&file=index&req
    =viewarticle&artid=12
    JB

    a moze ktos sie wypowie o studiach podyplomowych na AGH