PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ksiegarnia online

  • 1. Data: 2002-06-04 01:35:12
    Temat: Ksiegarnia online
    Od: <h...@p...onet.pl>

    Wiem, ze nie ta grupa, ale cos sie dzieje z pl.praca.oferowana.

    Oferujemy wspolprace w tworzeniu ksiegarni www - wszystkich lub wybranych
    modulow (w zaleznosci od ceny) i prosimy "modulowa" wycene.

    W szczegolach:
    1.1. strona o firmie, aktualnosci, nowosci, promocje, kontakt,
    1.2. forum, aukcja, ewentualnie chat
    1.3. info nt. sprzedazy (logowanie, hasla, zabezpieczenia, znizki, karty
    stalego klienta i strategia wobec klienta,)
    1.4. info nt. sposobu przesylki zamowien.
    1.5. Newsletter

    *2.1. klasyczny sklep (choc z duza liczba artykulow)
    *2.2. baza danych z podzialem tematycznym katalogu ksiazek
    *2.3. wewnetrzna wyszukiwarka
    *2.4. modul logowania (rejestracji) w celu zakupu
    *2.5. modul zamowienia
    *2.6. zabezpieczenia transakcji SSL-em (certyfikat Thawte) - mozliwosc
    platnosci za pobraniem, przekazem, przelewem i karta kredytowa
    2.7. panel administracyjny - dostep poprzez www, a wiec bardzo prosty
    2.8. system powiadamiania o ofertach i znizkach.

    Pozdrawiam
    Arek

  • 2. Data: 2002-06-05 10:03:20
    Temat: Re: Ksiegarnia online
    Od: <j...@i...pl>

    Czy sa jakies wymagania co do technologii?
    Maciek
    (odp. moze byc na priv)