PracaGrupypl.praca.dyskusjeStudia podyplomowe › Re: Studia podyplomowe
    From: "Mangha de Luxe" <R...@W...tlen.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Studia podyplomowe
    Date: Tue, 4 Jun 2002 23:23:57 +0200

    Użytkownik "Jacek B" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:adhtvt$2bk$1@druid.ceti.com.pl...
    > Nie znalazlem odpowiedniej grupy wiec tutaj pytam.
    > Studia podyplomowe Inzynieria Oprogramowania w Krakowie na UJ lub AGH,
    ktore
    > lepsze, jaka roznica.
    > Moze ktos odbyl i opisze jak jest?
    Niedawno zakończyłam te studia (inzynieria oprogramowania UJ). Jeśli
    interesuje Cię coś więcej na temat studiowania i efektów, daj znać na priv.
    Generalnie - jak na podyplomowe jest bardzo dobrze. Nie oszukujmy się
    jednak - jak wiele można się nauczyć w ciągu półtora roku studiując
    zaocznie? Dużym plusem jest atmosfera na studiach, tzn. wykładowcy dużo
    wymagają, ale jednocześnie są ludzcy, traktują Cię poważnie, są "normalni".
    Jestem zadowolona, studia sponsorowali mi rodzice, ale gdybym miała
    samodzielnie wyłożyć na nie kasę, nie zdecydowałabym się.

    --
    mangha

    May your aura grace my presence when the earth breathes
    clean again.