PracaGrupypl.praca.dyskusje › Strój na rozmowe kwalifikacyjną???

  • 1. Data: 2002-08-07 19:42:01
    Temat: Strój na rozmowe kwalifikacyjną???
    Od: "ula.p" <u...@p...fm>

    Mam małe pytanko... niedługo ię na rozmowę kwalifikacyjną i zastanawiam
    się czy koniecznie muszę zakładać rajstopy. Gdzieś słyszałam/czytałam,
    że obowiązkowo muszą być, tak jak zasłonięte ramiona i dekolt.
    Jeśli będzie chłodno to nie ma problemu, ale jak bedzie upalnie???
    W garsonce i rajtkach się ugotuję!!!
    Przyszłym (być może) pracodawcą jest kobieta i nie wiem czy mogę liczyć
    na zrozumienie w tej kwestii ( w końcu ona też musi sie jakoś ubierać i
    gorąco pewnie też jej jest;-).

    Może ktoś z grupowiczów coś wie na ten temat? Z góry dziekuję za pomoc
    ;-)

  • 2. Data: 2002-08-07 19:48:00
    Temat: Re: Strój na rozmowe kwalifikacyjną???
    Od: jerzu <n...@j...one.pl>

    On Wed, 07 Aug 2002 21:42:01 +0200, "ula.p" <u...@p...fm> wrote:

    >W garsonce i rajtkach się ugotuję!!!

    Załóż pończochy :-)

    PS: NMSP

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa

  • 3. Data: 2002-08-07 20:10:31
    Temat: Re: Strój na rozmowe kwalifikacyjnš???
    Od: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru>

    aga.p wrote:

> [...]
    > ramiona i dekolt. Jeśli będzie chłodno to nie ma problemu, ale jak
    > bedzie upalnie??? W garsonce i rajtkach się ugotuję!!!

    Rajstopy kobieta nosi nie tylko na rozmowy kwalifikacyjne.

    Choć to zależy pewnie od rodzaju pracy. Jeśli to agencja towarzyska, to
    zapewne czym bardziej skąpy ubiór tym lepiej.

    Krzysztof

  • 4. Data: 2002-08-07 20:33:14
    Od: "mbn" <m...@f...onet.pl>

    "ula.p" <u...@p...fm> wrote in message

> [...]
    > gorąco pewnie też jej jest;-).
    >
    > Może ktoś z grupowiczów coś wie na ten temat? Z góry dziekuję za pomoc

    zaloz spodnie, a jesli spodnice to lepiej ponczochy niz rajstopy (mniej
    grzeja)

  • 5. Data: 2002-08-07 20:43:50
    Od: "Asia" <w...@h...pl>

    Użytkownik "mbn" <m...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

    > "ula.p" <u...@p...fm> wrote in message

    > zaloz spodnie, a jesli spodnice to lepiej ponczochy niz rajstopy (mniej
    > grzeja)

    ______________________________
    czesc,
    ale kolezanka ma problem;))
    Elegancka kobieta nawet latem nosi rajstopy;)
    Znam z doświadczenia po pracy w banku. Poszlam co prawda w spodniach, ale
    dostalam prace.
    Nie wiem gdzie Ty idziesz na rozmowę.
    Ubierz sie schludnie, zepnij lepiej włosy jak masz długie.
    Niektorzy tez na to zwracają uwagę, serio.
    A co do kolorystyki, to jakieś stonowane kolory polecam,
    pozdrawiam i zycze powodzenia,
    - Asia

  • 6. Data: 2002-08-07 20:56:50
    Od: "ula.p" <u...@p...fm>

    Krzysztof wrote:

    > Rajstopy kobieta nosi nie tylko na rozmowy kwalifikacyjne.

    Owszem, ale przy temperaturze powyżej 25 stopni trudno w nich wytrzymać,
    nawet pończochy niewiele dają, w końcu to sztuczny materiał ;-)

    > Choć to zależy pewnie od rodzaju pracy. Jeśli to agencja towarzyska, to
    > zapewne czym bardziej skąpy ubiór tym lepiej.

    zapewniam, że nie agencja ;-))

  • 7. Data: 2002-08-07 21:19:26
    Temat: Re: Strój na rozmowe kwalifikacyjn????
    Od: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru>

    ula.p wrote:

    > Owszem, ale przy temperaturze powyżej 25 stopni trudno w nich
    > wytrzymać, nawet pończochy niewiele dają, w końcu to sztuczny
    > materiał ;-)

    Wybacz, ale w garniturze też trudno wytrzymać, a jakoś wytrzymuję

    Pozdrawiam,
    Krzysztof

  • 8. Data: 2002-08-07 22:08:17
    Od: "ula.p" <u...@p...fm>

    > Wybacz, ale w garniturze też trudno wytrzymać, a jakoś wytrzymuję
    Domyślam się ;-) pytałam tylko czy gołe nogi sa tak wielkim
    przestepstwem na rozmowie ;-)

  • 9. Data: 2002-08-07 22:10:53
    Od: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru>

    ula.p wrote:

    > Domyślam się ;-) pytałam tylko czy gołe nogi sa tak wielkim
    > przestepstwem na rozmowie ;-)

    tak samo wielkim, jak w pracy, jak na ulicy, w restauracji albo teatrze.

    IMO nie są przestępstwem w Polsce, a zakładam, że tutaj idziesz na
    rozmowę.

    Ale IMO świadczą o bezguściu...

    Pozdrawiam,
    Krzysztof

  • 10. Data: 2002-08-08 07:00:27
    Od: Cassandra <k...@r...pl>

    > tak samo wielkim, jak w pracy, jak na ulicy, w restauracji albo teatrze.
    >
    > IMO nie s? przest?pstwem w Polsce, a zak?adam, ?e tutaj idziesz na
    > rozmow?.
    >
    > Ale IMO ?wiadcz? o bezgu?ciu...

    Tia, a czy chodzisz po ulicy, na spcer, do kumpla w garniturze ??? w
    taki upal ??? Wspolczuje... IMHO w takim przypadku nie jest to moze
    bezguscie, ale... conajmniej masochizm...
    Czy dziewczyna, podczas takich upalow, w wyjatkowo letniej sukience
    (przewiewna, przed kolana, na ramiaczka) - raczej moze nie podczas
    rozmowy kwalifikacyjnej - musi wg Ciebie zakladac rajstopy, bo inaczej
    jest bezgusciem ? Czy tez ja, zle zinterpretowalam Twoja wypowiedz ?

    Pozdrawiam,
    Cass