PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w Tesco w Anglii

  • 1. Data: 2004-11-05 22:23:02
    Temat: praca w Tesco w Anglii
    Od: "nietutejszy" <n...@p...com>

    W Wyborczej przebakiwali cos ostatnio o tysiacach miejsc pracy w Tesco w
    Anglii. Bylbym zainteresowany, czy to nie jest znowu jakas sciema z ta
    iloscia miejsc pracy? a moze warunki pracy sa gorsze niz w biedronce w
    Polsce, stad zaden Angol tam nie chce pracowac??

  • 2. Data: 2004-11-06 00:32:19
    Temat: Re: praca w Tesco w Anglii
    Od: "marek" <m...@b...gmina>

    Użytkownik "nietutejszy" <n...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > iloscia miejsc pracy? a moze warunki pracy sa gorsze niz w biedronce w
    > Polsce, stad zaden Angol tam nie chce pracowac??

    1/2 OT: w brytyjskich tesco pracuja wszyscy, jesli masz na mysli
    narodowosci. Zalezy, kto jest w wiekszosci lokalnych spolecznosci. Na
    polnocy to lokalne panie-Szkotki, w srednim i starszym wieku. Na przyklad. A
    gdzie indziej, np w Londynie - spotkalem juz Polke, Francuzow, oraz
    roznokolorowe nacje, czesciowo lokalne (=brytyjsko urodzone) a czesciowo
    przyjezdne, ale nie potrafie rozpoznac.
    btw, pracuje kto chce, albo nie potrafi lub nie chce znalezc innej (i/lub
    lepszej) pracy.
    z obserwacji wyglada na to, ze czarna robote odwalaja ciemnoskorzy (i
    "sieroty") a "Anglicy", czyli czysci rasowo i jezykowo Brytyjczycy zajmuja
    stanowiska wyzsze i kierownicze (to doswiadczenie _tylko_ na poziomie
    supermarketow, z obserwacji jako klient, dotyczy to jednak takze wszystkich
    innych supermarketow - tanich i drogich ;)
    btw, Twoje pytanie - "bylbym zainteresowany" = "chcialbym sie dowiedziec",
    czy "chcialbym pracowac i czekam, az zastukaja do mych drzwi z oferta"?

    marek

  • 3. Data: 2004-11-06 08:50:09
    Od: User <to@_nospam_.niezly.as>

    nietutejszy napisał(a):
> [...]
    > iloscia miejsc pracy? a moze warunki pracy sa gorsze niz w biedronce w
    > Polsce, stad zaden Angol tam nie chce pracowac??

    Moja kolezanka pracowala w Tesco w Oxfordzie - nie bylo to za duze
    Tesco, zarabiala chyba na reke okolo 4.5 Funta/godzina, co robila?
    sprzatala. Zapierdol ogromny podobno.