PracaGrupypl.praca.dyskusje › Strach księgowej i moja podwyżka

  • 11. Data: 2004-10-22 11:24:27
    Temat: Re: Strach księgowej i moja podwyżka
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    podpowiedz Krzysztofasf o ile zawiera wazne argumenty o tyle moze sprawic ,
    ze bedziesz stapal po kruchym lodzie.....Wszak Prezes moze stwierdzic, ze
    nie w ten sposob wykorzystujesz informacje, ktore posiadasz i Cie od plac
    odsunac tym samym zabierajac wazny atut w Twym dazeniu do celu......
    Przeciez on w gruncie rzeczy doskonale zdaje sobie sprawe z faktu, ze wiesz
    kto ile zarabia......
    Uwazaj Emati, bo sprawa podwyzki to sprawa delikatna i trzeba tutaj wielkiej
    dyplomacji...... i znajomosci Prezesa jako osoby rowniez....... zastanow sie
    jak mozesz go podejsc, rozwaz czy jest to osoba przyjazna czy raczej
    wystepuje z pozycji wladcy wszechmogacego...... Jezeli przed ta rozmowa
    rozgryziesz Prezesa, masz duzo wieksze szanse zyskac to czego oczekujesz...

    pozdrawiam

    Ewa (Kraków)
    www.republika.pl/ewa_pasinska

  • 12. Data: 2004-10-22 11:33:15
    Od: "Maciek" <j...@K...wp.pl>

    a moze postawic ich pod sciana czyli:
    skoro wiesz, ze jestes niezastapiony, nie moga znalezc nikogo na twoje
    miejsce, a juz na pewno nie w tak krotkim czasie, zreszta wiadomo ze bez
    ciebie nie bedzie wyplaty, jednym slowem firma bedzie w jednej wielkiej
    deorganizacji.
    moze warto porozmawiac z prezesem i powiedziec, ze zaproponowano ci prace w
    innej konkurencyjnej firmie, za duzo lepsze pieniadze, mniej obowiazkow.
    etc..
    ty oczywiscie czujesz sie w swojej pracy bardzo dobrze i w zadnym przypadku
    nie chcialbys jej zmieniac, ale te zarobki....
    pozdro

  • 13. Data: 2004-10-22 11:41:05
    Od: emati <e...@w...pl>

    Maciek napisał(a):
> [...]
    > ty oczywiscie czujesz sie w swojej pracy bardzo dobrze i w zadnym przypadku
    > nie chcialbys jej zmieniac, ale te zarobki....

    z tym mniej obowiązków to chyba nie bardzo, bo może pomysleć że z natury
    jestem nierób i chcę iśc na łatwiznę... a to by świadczyło że trzeba
    mnie zmienić..

  • 14. Data: 2004-10-22 11:49:03
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    nie ma ludzi niezastapionych.........
    pod sciana nie polecam stawiac........

  • 15. Data: 2004-10-22 11:50:37
    Od: emati <e...@w...pl>

    a&e napisał(a):
> [...]
    > czy raczej wystepuje z pozycji wladcy wszechmogacego...... Jezeli przed
    > ta rozmowa rozgryziesz Prezesa, masz duzo wieksze szanse zyskac to czego

    prezes nie uwaza się za władcę wszechmogacego, ale przyjazny to też nie
    jest za bardzo...
    techniki negocjacji się kłaniają.... a na wykładach spałem... :-)

  • 16. Data: 2004-10-22 11:53:08
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 22 Oct 2004 13:24:27 +0200, a&e <a...@w...op.pl> napisał:

    > podpowiedz Krzysztofasf o ile zawiera wazne argumenty o tyle moze
    > sprawic , ze bedziesz stapal po kruchym lodzie.....

    Zgazdzam sie, ze jakakolwiek rozmowa o podwyzce jest ryzykowna - dla
    kazdego. Z tym, ze tu pracownik naprawde jest w o tyle dobrej sytuacji, ze
    ma mozliwosc powolac sie w jakiejs formie, mniej lub bardziej otwartej, na
    znajomosc siatki plac firmy. A szef nie moze rownoczesnie zbyc go
    klamstwem, "Pan i tak zarabia chyba najwiecej w firmie" - co wielokrotnie
    bywa uzywane przez przelozonych w takich rozmowach.
    Kwestia dyplomacji, podejscia indywidualnego, znajomosci psychiki szefa
    (ktorego boi sie ksiegowa) - wszystko bardzo wazne. Moze sie okazac np, ze
    stanowisko powstalo aby odciazyc ksiegowa (na jej prosbe)od nadmiaru
    obowiazkow i reakcja szafa moze sie sprowadzic do likwidacji stanowiska,
    dorzuceniu ksiegowej 500 zl i przekazania jej tych obowiazkow z powrotem.
    Bez znajomosci specyfiki, historii firmy, stopnia rotacji i jej przyczyn -
    to wszystkie rady sa mniej lub bardziej abstrakcyjne i zawieszone w prozni.

  • 17. Data: 2004-10-22 12:10:37
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    Emati, idz rozmawiac i daj znac jak poszlo............
    trzymam kciuki

  • 18. Data: 2004-10-22 13:15:50
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-10-22, Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl> wrote:
    > I pamiętaj: to _im_ bardziej zależy na Tobie niż odwrotnie (o ile
    > dobrze zrozumiałem sytuację)
    Pytanie tylko, czy oni o tym wiedzą ;)

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Nie wywołuj przerwań z BIOSu
    /z pamiętnika administratora/

  • 19. Data: 2004-10-22 13:25:32
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 22 Oct 2004 13:15:50 +0000 (UTC), Artur R. Czechowski
    <a...@h...pl> napisał:

    > Pytanie tylko, czy oni o tym wiedzą ;)

    Jest takie powiedzenia:

    "Najwiecej ludzi niezastapionych jest na cmentarzu"

  • 20. Data: 2004-10-22 13:47:58
    Od: Tomek Bogusz <t...@g...pl>

    Maciek wrote:
> [...]
    > ty oczywiscie czujesz sie w swojej pracy bardzo dobrze i w zadnym przypadku
    > nie chcialbys jej zmieniac, ale te zarobki....

    Nawet premier tego kraju nie chcial kopac sie z koniem :)
    W sumie mozna takiemu koniowi (czytaj prezesowi) dokopac, postepujac
    tak, jak wyzej piszesz, ale co bedzie jak kon odda ? Mozna wylądować w
    miejscu potocznie zwanym pośredniakiem z przyklejona do plecow naklejka
    "Uwaga: kombinator, szantarzysta, cwaniak, nierob"

    Pozdrawiam
    Tomek