PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dodaj ogłoszenie - szukam pracy - gwarantowana odpowiedz

  • 1. Data: 2004-10-21 17:13:05
    Temat: Dodaj ogłoszenie - szukam pracy - gwarantowana odpowiedz
    Od: "regiony_org" <i...@r...org>

    Witamy Serdecznie,

    Istnieje możliwość dodawania ogłoszen, "poszukuję pracy",

    Prosimy umieszczac ogłoszenia w rubryce: "Pytania - Poszukuję Pracy",
    wraz z minimalnym kontaktem elektronicznym.

    Dodawanie ogłoszeń Wolne jest od opłat.

    Z Poważaniem

    Zespół

    http://praca.regiony.org
    -------------------------
    P.S.

    Zapraszamy Pośrednictwa Pracy
    do umieszczania ogłoszeń.
    Emisja Wolna od opłat.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2004-10-21 17:36:51
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "regiony_org" <i...@r...org> napisał w wiadomości

    > Dodawanie ogłoszeń Wolne jest od opłat.

    Jej, wlasnie mi sie uswiadomilo, ze taka Gazeta Koszerna np. puszcza
    ogloszenia ludzi poszukujacych pracy. A przeciez nie mozna pobierac oplat od
    osob poszukujacych pracy. Pewnie jest jakis kruczek...

    Swoja droga ten przepis to klasyczny przejaw polityczno-urzedniczej glupoty.
    Jezeli za profesjonalne dzialania rekrutacyjne placa pracodawcy to firmy
    dzialaja w interesie wysykiwaczy kapitalistow. Oczywiscie w imie obrony praw
    i ulatwiania zycia pracownikow...

    Nie mowiac o tym, ze nie nie moge sobie legalnie wydac wlasnych pieniedzy na
    zlecenie znalezienia pracy dla mnie, tak by priorytertem poszukiwan byly
    _moje_ potrzeby i oczekiwania.

    szomiz
    -- --- -- --- -- ---
    pl.comp.www ?
    Powinni tego zabronic :-P

  • 3. Data: 2004-10-21 19:23:05
    Od: gromax <g...@N...interia.pl>

    -- odpowiadam na posta od szomiz z dnia czw 21. października 2004 19:36
    // ciach //

    ale przecież gazeta nie jest biurem pośrednictwa pracy

  • 4. Data: 2004-10-21 19:43:40
    Od: Ziemowit <n...@p...adr>

    > Nie mowiac o tym, ze nie nie moge sobie legalnie wydac wlasnych pieniedzy na
    > zlecenie znalezienia pracy dla mnie, tak by priorytertem poszukiwan byly
    > _moje_ potrzeby i oczekiwania.
    Heh. Wlasnie. Sam bym chetnie zaplacil zeby ktos sie tym zajal za mnie.

    --
    Greetings
    Ziemowit Skowronski