PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy mam szansę?

  • 1. Data: 2004-10-21 14:48:09
    Temat: czy mam szansę?
    Od: "Leon" <l...@p...onet.pl>

    Witam grupowiczów!

    Powiedzcie, proszę czy Ja mam szansę znaleźć pracę.
    Staż pracy mam co prawda nieduży,( praktyki w sklepie, praca w biurze) wiek
    ok. 30- ki, wykształcenie wyższe (ekonomiczne), jestem teraz na studiach
    uzupełniających, język opanowany w stopniu średnim. Jestem już zdesperowana
    tą całą sytuacją, bo w rzeczywistości moje doświadczenie jest niewielkie,
    gdzie na rynku właśnie doświadczenie jest priorytetem.
    Proszę Was o jakieś wskazówki, rady co począć z sobą? (dodam, że usilnie ślę
    tam gdzie mogę)
    Beata

  • 2. Data: 2004-10-21 14:52:29
    Temat: Re: czy mam szansę?
    Od: "szfagropol" <szfagropol@wp_nospam.pl>

    > Powiedzcie, prosz? czy Ja mam szans? znale 1/4 ae prac?.

    masz.

    > Sta? pracy mam co prawda niedu?y,( praktyki w sklepie, praca w biurze) wiek
    > ok. 30- ki, wykszta?cenie wy?sze (ekonomiczne), jestem teraz na studiach
    > uzupe?niaj?cych, j?zyk opanowany w stopniu ?rednim...

    jaki jezyk?

    ---
    Wyslano z systemu GANS: http://www.iomsys.com

  • 3. Data: 2004-10-21 16:24:23
    Od: "Leon" <l...@p...onet.pl>

    Angielski i oczywiscie polski.

    Uzytkownik "szfagropol" <szfagropol@wp_nospam.pl> napisal w wiadomosci

  • 4. Data: 2004-10-22 21:29:09
    Temat: Odp: czy mam szansę?
    Od: "laptopkoparskey" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik Leon <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:cl8nrd$o9i$...@n...onet.pl...

    nie przestawaj

  • 5. Data: 2004-10-22 22:03:24
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    szukaj, wysylaj, szukaj, wysylaj
    ja wlasnie po 14 miesiacach ide do pracki....
    (intensywnie szukalam co prawda jakies szesc miesiecy)

    zycze odpornosci psychicznej i powodzenia
    pozdrawiam

    Ewa (Kraków)
    www.republika.pl/ewa_pasinska