PracaGrupypl.praca.dyskusje › Strach księgowej i moja podwyżka

  • 31. Data: 2004-10-26 11:44:47
    Temat: Re: Strach księgowej i moja podwyżka
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-10-26, emati <e...@n...wp.pl> wrote:
    > Reasumując, podwyzka będzie tyle, że ma się zastanowić ile mi dołoży.
    > Przynajmniej tak mi powiedział.
    Chyba jeszcze trochę za wcześnie na owacje, więc wciąż trzymamy kciuki :)

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Dekolektywizacja stosunków zarządzanie-praca, którą implikuje deregulacja,
    oddziaływać bedzie dysfunkcyjnie

  • 32. Data: 2004-10-26 12:07:22
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    melduj dalej, ja o piffffku pomarze, hihihihi

    pozdrawiam

    Ewa (Kraków)
    www.republika.pl/ewa_pasinska

  • 33. Data: 2004-10-27 07:48:20
    Od: emati <e...@n...wp.pl>

    Witam wszystkich serdecznie.
    No i mamy finał całej historii.
    Podwyzka nastapiła w wysokosci 500 zł brutto, więc na mój gust całkiem
    nieźle.
    Pozdrawiam wszystystkie dobre dusze których rady pomogły w dostaniu tej
    pozyczki.
    Miłego dnia życze.
    Maciek

  • 34. Data: 2004-10-27 07:49:30
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    pozostaje pogratulowac........
    tez sadze , ze jest niezle, choc oczywiscie mogloby byc nieco lepiej.....
    wypij pifffko!!!

    pozdrawiam

    Ewa (Kraków)
    www.republika.pl/ewa_pasinska

    ps. tfu, tfu, przecież do podwyżka a nie pożyczka :))))