PracaGrupypl.praca.dyskusje › Strach księgowej i moja podwyżka

  • 21. Data: 2004-10-22 13:50:50
    Temat: Re: Strach księgowej i moja podwyżka
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    oj Tomku, troche przesadziles.......
    wiekszosc dzisiejszych bezrobotnych zadnych niestosownych latek na plecach
    nie ma..........

    pozdrawiam

    Ewa (Kraków)
    www.republika.pl/ewa_pasinska

  • 22. Data: 2004-10-23 20:35:47
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    Krzysztofsf w news:opsf9wwujc5g9cba@62.233.223.195-ip-bimap.salsa.
    pl
    napisał(a):

    > Jest takie powiedzenia:
    > "Najwiecej ludzi niezastapionych jest na cmentarzu"

    O ile się nie mylę, to nie powiedzenie, ale słowa Georges Clemenceau :-)

    pozdrawiam
    Greg

  • 23. Data: 2004-10-23 20:50:01
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sat, 23 Oct 2004 22:35:47 +0200, Greg <o...@o...op.pl>
    napisał:

    > Krzysztofsf w news:opsf9wwujc5g9cba@62.233.223.195-ip-bimap.salsa.
    pl

    > O ile się nie mylę, to nie powiedzenie, ale słowa Georges Clemenceau :-)

    rozeszlo sie w lud.

    Tak jak OK powstalo jako parafa zatwierdzajaca dokumenty stawiana przez
    pewnego niepismiennego generala amerykanskiego (u nich to mozna bylo
    kiedys awansowac :))

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 24. Data: 2004-10-25 06:12:38
    Od: emati <e...@w...pl>

    Dziękuję bardzo ale to bardzo za wszelkie cenne sugestie wszystkim
    którzy mi doradzali.
    O 11 jak tylko skończy się narada idę pertraktować z Prezesem....
    i zdam relację jak tylko skończymy.
    Miłego dnia wszystkim! Trzymajcie kciuki.

  • 25. Data: 2004-10-25 10:30:23
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    i co tam w swiecie podwyzek??????????
    pozdrawiam

    Ewa (Kraków) ciekawskie jajo
    www.republika.pl/ewa_pasinska
    ps. juz mnie palce bola od trzymania kciukow

  • 26. Data: 2004-10-25 10:33:38
    Od: Piotr Neil Gawronski <p...@p...com>

    a&e wrote:

    > i co tam w swiecie podwyzek??????????

    Może już nie pracuje ?

    Gawron

    P.S. Kididng - nie życzę.

  • 27. Data: 2004-10-25 10:40:47
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    ale macie kolego czarny humor.................
    mam nadzieje ze żaden z Ciebie Wróż, hihihii

  • 28. Data: 2004-10-25 10:46:11
    Od: emati <e...@n...wp.pl>

    emati napisał(a):
> [...]
    > O 11 jak tylko skończy się narada idę pertraktować z Prezesem....
    > i zdam relację jak tylko skończymy.
    > Miłego dnia wszystkim! Trzymajcie kciuki.
    no cóż na razie nic nie wiem bo prezes musiał iść na sesję rady
    miejskiej czy coś w tym stylu... ale powiedział żebym jutro rano przyszedł.
    więc jutro się okaże
    :-)

  • 29. Data: 2004-10-26 10:43:10
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    Emati, żyjesz?
    czy sie w forsie pławisz....

  • 30. Data: 2004-10-26 11:39:44
    Od: emati <e...@n...wp.pl>

    :-)
    dzisiaj odbyła się rozmowa....
    wbrew uprzedzeniom, było miło i sympatycznie. Boss stwierdził że
    faktycznie cos mało pan zarabia panie K. choć nie bardzo wierzę żeby nie
    wiedział ile....
    Reasumując, podwyzka będzie tyle, że ma się zastanowić ile mi dołoży.
    Przynajmniej tak mi powiedział.
    Serdecznie dziękuję wszystkim za cenne rady i zainteresowanie wątkiem
    (szczególnie Ewie)
    pozdrawiam wszystkich i dziękuję.
    Dam zanać ile dostałem, a potem to już by tylko zostało was wszystkich
    na jakies piwko lub kawę zaprosić :-)
    pozdrawiam i zyczę równie miłego dnia.
    emati