PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak sobie dorobic - informatyka (zlecenia zagraniczne)

  • 1. Data: 2003-07-07 10:41:12
    Temat: Jak sobie dorobic - informatyka (zlecenia zagraniczne)
    Od: Piotr Gałuszkiewicz <p...@p...fm>

    Witam

    Chcilabym sobie dorobic troche grosza (informatyka - programowanie).
    Czy ktos zna jakies zagraniczne portale (unia, europa zach.) ktore zawieraja
    oferty krotkich robot-zlecen dla informatykow (np. napisac jakis program,
    baze danych czy cos), ktore kojarzylyby wlasnie firmy zachodnie szukajace
    takich wykonawcow jednorazowych. Slyszalem ze n.p. Niemcy maja bardzo duzo
    roboty dla informatykow. Moze czesc z nich moze byc zrealizowana wlasnie w
    formie takich zlecen ?

    Piotr

  • 2. Data: 2003-07-08 17:15:43
    Od: "FX" <f...@p...onet.pl>

    > Slyszalem ze n.p. Niemcy maja bardzo duzo
    > roboty dla informatykow. Moze czesc z nich moze byc zrealizowana wlasnie w
    > formie takich zlecen ?

    Strasznie duzo. A bezrobocie u nich jest zerowe :-)
    Ja np _slyszalem_ ze w urugwaju jest popyt na informatykow ;-)

    FX

  • 3. Data: 2003-07-09 16:59:17
    Od: "Paweł G." <grucha1@antyspam_wp.pl>

    no to jedziemy do urugwaju

    p.

  • 4. Data: 2003-07-10 09:08:14
    Od: "AndrzejW" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Piotr Gałuszkiewicz" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > roboty dla informatykow. Moze czesc z nich moze byc zrealizowana wlasnie w

    Jest coś takiego jak http://www.rentacoder.com , ale to chyba dla
    desperatów.

    Andrzej

  • 5. Data: 2003-07-10 11:47:51