PracaGrupypl.praca.dyskusje › Stan cywilny w CV

  • 11. Data: 2010-09-08 00:51:05
    Temat: Re: Stan cywilny w CV
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i66hee$mlb$1@inews.gazeta.pl Jacek Kotowski
    <b...@g...SKASUJ-TO.pl> pisze:

    > Tylko zerkam. Jesteś trolem aż miło.
    Mnie tam zwisa, co ci robi miło.
    Skąd się takie muły jak ty biorą?
    Przypadek, genetyka, wadliwe wychowanie, patologiczne środowisko??

    --
    Jotte

  • 12. Data: 2010-09-08 11:49:45
    Od: Piotrek <p...@g...com>

    On 2 Wrz, 11:34, "Adam" <a...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > odp. ale ciekawi mnie wasza opinia bo zawsze podawalem a dzisiaj wyslalem cv
    > bez tej informacji, jakos tak mnie naszlo :)

    No pewnie ze sie podaje. :)
    Najlepiej drzewko genealogiczne narysowac.
    Koniecznie kilka zdjec zony ( roznych, w ubraniu tez )

    Wogole to pracodawcy powinni miec dostep do centralnej bazy danych o
    ludziach, w ktorej bylo by wszystko od rozmiaru buta do rozmiaru ....

  • 13. Data: 2010-09-08 15:52:02
    Od: "nowe-schody.prv.pl" <n...@o...pl>

    Uzytkownik "Piotrek" <p...@g...com> napisal w wiadomosci
    v.googlegroups.com...

> [...]
    >
    > Wogole to pracodawcy powinni miec dostep do centralnej bazy danych o
    > ludziach, w ktorej bylo by wszystko od rozmiaru buta do rozmiaru ....

    Przesadzanie nie jest dobre w zadna strone.
    Prawo nic na ten temat na szczescie nie mówi, wiec jak ktos ma ochote to podaje
    a kto uwaza, ze to narusza jego godnosc to nie podaje.

    --
    prezydent

    Renowacja schodów www.staircase-renovation.eu/pl/
    Regionalni wykonawcy poszukiwani.