PracaGrupypl.praca.dyskusjeSprzedawca w salonie GSM › Re: Sprzedawca w salonie GSM
    From: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Sprzedawca w salonie GSM
    Date: Wed, 13 Aug 2003 19:24:51 +0200

    Użytkownik "winetu" <P...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bh06uo$18h$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Urbaniak" <b...@t...poznan.pl> napisał w wiadomości
    > >
    > Mam identyczne doświadczenia i przede wszystkim dlatego zmieniłem
    operatora
    > i jestem bardzo zadowolony z obsługi poza tym rzeczy niemożliwe w Erze tam
    > załatwiłem od ręki a przede wszystkim nie traktuja mnie tam jak intruza,
    > który przeszkadza w "pracy".

    A ZASTANAWIAŁEŚ SIĘ KIEDYŚ DLACZEGO w salonie firmowym ERY w wielkim hallu
    jest 10 stanowisk do obsługi nowych abonentów (czyli do nabijania w butelkę)
    a stanowisko do obsługi posprzedażnej jest z tyłu bałaganu, najlepiej z
    osobnym wejściem i długim korytarzem, żeby kolejka miała się jak ustawić i
    żeby jej nie widzieli przyszli klienci.

    Z drugiej strony jednak Pani klientce proponuję przyjść do sklepu godzinę
    wcześniej jak sobie chce oglądać i marzyć o nowej komórce, a nie w momencie
    jak ludzie zamykają i też sobie chcą odpocząć w domu.
    Proszę Panią - jutro też jest dzień, a w tym kraju obojętnie co - ale z
    dnia na dzień się nie zmieni.
    Pozdrawiam!

    Odnośnie pracy w tym salonie:
    Głowa do góry i pewność siebie przede wszystkim, pracujesz z ludźmi a nie z
    telefonami.

    Tomek