PracaGrupypl.praca.dyskusjeSprzedawca w salonie GSM › Re: Sprzedawca w salonie GSM
    From: "Urbaniak" <b...@t...poznan.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Sprzedawca w salonie GSM
    Date: Fri, 8 Aug 2003 14:02:25 +0200

    dla sieci Era nie musi sie charakteryzowac absolutnie niczym
    jeszcze nigdy nie obsluzono mnie w mily sposob
    jeszcze nie zdazylo sie aby ktos udzielil mi pelnych inforamcji

    nawet juz pislaam do Ery, ale oni maja to gdzies...

    ludzie co tam obsluguja sa niewychowani ktorko mowiac
    przyklad z ostatnich 2 dni
    sklep zamykaja o 18-stej, bylam o17:55
    chcialam cos kupic
    jakas facetka niemilym glosem warknela ze juz kasa fiskalna jest wylaczona i
    zgasila bezczelnie swiatlo jak
    ogladalam sobie cos za szybka, po czym bez zachamowania zaczela opuszczac
    rolety antywlamaniowe
    normalnie szczyt bezczelnosci, to nieodosobniony przypadek, nie zdazylo mi
    sie to poraz pierwszy
    dlatego aby pracowac w takim salonie nie trzeba wiele, tyle co prawie nic

    pozdrawiam
    Monika