PracaGrupypl.praca.dyskusjeSprzątaczki › Re: Sprzątaczki
    From: "Ania" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Sprzątaczki
    Date: Fri, 13 Dec 2002 10:51:30 +0100

    Użytkownik "MucK" <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl> napisał w wiadomości
    news:at9vk5$9to$1@news.tpi.pl...
    > Heya RaDeK BoGuSzEwSkI! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

    > Super. Biore kolezanki i jedziemy do Bialegostoku. A tak w ogole to grupy
    > ci sie pomylily, kolego.
    >
    > --
    > MucK of Venison aka Rafal Wawrzycki
    > mailto: rwawrzycki[at]wp.pl

    Nie przejmuj się drogi pracodawco. Wszystkich którzy chca dać tu komus pracę
    są wyszydzani i maltretowani słownie niewyszukanymi epitetami. To jest grupa
    na której się tylko narzeka że nie ma się pracy, tunikt nie chce jej
    podjąć!!! Od wczoraj widziałam juz trzy ogłoszenia z których z jednegonawet
    skorzystałam i mam dodatkowe zajęcie, ale reszta postanowiła się nie zniżać
    do tak głupiej rzeczy jaka jest praca?

    Pozdrawiam
    Ania