PracaGrupypl.praca.dyskusje › Soufflet Polska

  • 1. Data: 2003-01-23 17:15:53
    Temat: Soufflet Polska
    Od: p...@p...onet.pl

    Witam wszystkich!
    Mam pytanko, czy ktoś zna taką firmę Soufflet Polska sp. z o.o.?
    Ja wiem tylko tyle, że ma coś wspólnego z produkcją słodu browarnianego i
    kontraktowaniem jęczmienia. Mam jechać do Poznania (tam jest główna siedziba)
    na rozmowę kw. i nie wiem jakich pytań mogę się spodziewać. Może zna ktoś
    bliżej tą firmę, proszę o wskazówki!

    Pozdrawiam Petelik!

  • 2. Data: 2003-01-23 17:36:28
    Temat: Re: Soufflet Polska
    Od: "przemo" <p...@n...icpnet.pl>

    > Witam wszystkich!
    > Mam pytanko, czy ktoś zna taką firmę Soufflet Polska sp. z o.o.?

    Powiem ci ze jstem z Poznania i nie slyszalem jeszcze o takiej firmie u nas.

  • 3. Data: 2003-01-23 21:11:13
    Od: p...@p...onet.pl

    Jest taka firma, znalazłem kilka rzeczy na jej temat. Ale nic konkretnego!
    Prosze jeśli ktoś coś wie to prosze o informacje.

    Dziękuje z góry i pozdrawiam, Petelik!

  • 4. Data: 2003-01-25 21:09:03
    Temat: Odp: Soufflet Polska
    Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl>

    Użytkownik <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:0...@n...onet.pl...
> [...]
    siedziba)
    > na rozmowę kw. i nie wiem jakich pytań mogę się spodziewać. Może zna ktoś

    Jest wsrod czlonkow Francusko-Polskiej Izby Przemyslowo-Handlowej:
    http://www.cci-pologne.com/presentation/index.html, tam szukaj pod
    "membres".
    Strona grupy Soufflet:
    http://www.soufflet.fr/, maja tez wersje innojezykowe.
    IMHO zaczynaja dopiero w Polsce, ale moge sie mylic.

    Ale to wszystko pewnie juz sam "wyguglałeś" :-).

    Pozdrawiam
    Magda

  • 5. Data: 2003-01-26 11:04:49
    Od: p...@p...onet.pl

    Dzięki za odpowiedź na moje pytanie, naprawde pomogłaś mi Madziu. Pozdrawiam
    PETELIK!

  • 6. Data: 2003-01-30 15:18:55
    Od: "Mrls" <m...@p...onet.pl>

    Maltrine Souflet to taki wielki holding zrzeszający wiele przedsiębiorstw
    zajmujących się obrotem słodu i komponentów paszowych. Miałem kontakt z
    jedną firmą należącą do MS w Pradze(BMC) która przykładowo w Czachach miała
    i pewnie nadal ma monopol na obrót słodem z zagranicą. Podpisane
    kontraktacje z wieloma producentami jęczmienia itd. Asystowałem tam przy
    podpisywaniu kontraktu handlowego i naprawde powiem Ci że jest tam pieniądz-
    przynajmniej w Czechach które słyną z produkcji słodu browarnianego.
    Słyszalem wlasnie niedawno ze MS zakłada placówke w Polsce. To co bedzie
    robic na pewno to przejmie obrót importowanym słodem z Czech na terenie
    Polski, dodatkowo zajmie się komponentami paszowymi.
    Pozdrawiam i twierdze że firma godna polecenia.

    Marcin