PracaGrupypl.praca.dyskusje › Śmieszne ogłoszenie...

  • 1. Data: 2004-04-16 08:04:20
    Temat: Śmieszne ogłoszenie...
    Od: "KrzysztofM" <k...@w...dvdinfo.prv.pl>

    Śmieszne ogłoszenie, które trochę przejaskrawiając pokazuje obecne tendencje
    w poszukiwaniu idealnych pracowników:

    http://es.geocities.com/wiraqocha_pl/

    Do całej listy dodałbym jeszcze zapis o pożądanej grupie inwalidzkiej :)

    pozdr
    Krzysiek

  • 2. Data: 2004-04-16 08:11:54
    Temat: Re: Śmieszne ogłoszenie...
    Od: "Katarzyna Sokół" <Kasik.s@WYTNIJ___ TO_wp.pl>

    Użytkownik "KrzysztofM" <k...@w...dvdinfo.prv.pl> napisał w
    wiadomości news:c5o3pa$6cl$1@inews.gazeta.pl...
    > Śmieszne ogłoszenie, które trochę przejaskrawiając pokazuje obecne
    tendencje
    > w poszukiwaniu idealnych pracowników:

    he he he dobre;))

    No to ja z drugiej strony (końcu piątek jest ):
    Męszczyzna, młody.Prawo jazdy kat;B .Pełna dyspozycjność.Zawud
    mehanik.Szukam jakiejkolwiek pracy, stałej lub sezonwej.W kraju lub za
    granica.Najhętnie w okolicah Małopolski.Jestem otwarty na rurzne prapozycie

    Żródło: http://www.trader.pl/details,141,8047102600415200409
    4802.asp

    pozdr.
    ---
    Kasik
    GG243137

  • 3. Data: 2004-04-16 18:12:33
    Od: "Luka" <l...@g...pl>

    Katarzyna Sokół wrote:

> [...]
    > mehanik.Szukam jakiejkolwiek pracy, stałej lub sezonwej.W kraju lub za
    > granica.Najhętnie w okolicah Małopolski.Jestem otwarty na rurzne

    Widać, że ktoś sobie żarty robi. Chociażby na podstawie danych.

    Luka

  • 4. Data: 2004-04-16 18:50:11
    Od: Jakub Zysnarski <a...@n...koncu.postu>

> [...]
    > mehanik.Szukam jakiejkolwiek pracy, stałej lub sezonwej.W kraju lub za
    > granica.Najhętnie w okolicah Małopolski.Jestem otwarty na rurzne

    Morze ten męszczyzna, co szuka rurznej pracy, to chydrałlik :)

    --
    j...@N...onet.pl.USUNTO