PracaGrupypl.praca.dyskusje › Słabe strony co powiedzieć ???

  • 21. Data: 2005-12-14 11:59:37
    Temat: Re: Słabe strony co powiedzieć ?? ?
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Michał [Wed, 14 Dec 2005 12:34:05 +0100]:

    > Może jednak da się coś z tym zrobić? :)

    A nie no, dać się da. Rzucam zresztą dość regularnie :)
    Tyle że nie potrafię pić piwa bez fajki więc wraca przy
    każdym winobraniu ;)

    > No szur, kto nie potrafi ten dupa ;)

    No właśnie. Więc skąd te wydumane problemy?

    > Ooo, to już 5?? ;)

    No! :]

    Kira

    --
    http://Cyber-Girl.NET
    *Bo SIEĆ jest rodzaju żeńskiego :)*

  • 22. Data: 2005-12-14 12:11:20
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: kiesiewicz [Wed, 14 Dec 2005 12:45:13 +0100]:

    > 1. zazdrosna
    > 2. nieuprzejma
    > 3. chamska
    > 4. egoistycznie nastawiona do swiata

    No dobra, to teraz mi powiedz czy:

    a) To są wady związane jakoś z ich pracą?

    b) Nie mają jakichś mniej drastycznych? ;)

    > powiedz jaka szanse mieliby Ci ludzie, gdyby sie otworzyli
    > na rozmowie kwalifikacyjnej

    Ale kto się każe otwierać? To nie talk-show, jeśli pada
    takie pytanie to chodzi o problemy związane z zawodowymi
    codziennymi czynnościami a nie o skłonność do oparzeń
    słonecznych na ten przykład. I znajomość swoich słabych
    stron sugeruje, że człowiek ma ich świadomość i będzie
    próbował jakoś je ogarnąć - zamiast uznać "zajefajny
    jestem, co złego to nie ja, jakoś to będzie!".

    > przeciez tak naprawde na takiej rozmowie ludzie raczej
    > skrzywiaja rzeczywistosc

    No to niech się nie dziwią że po okresie próbnym znowu
    muszą pracy szukać. Przecież to wszystko i tak wyjdzie,
    nie da się udawać kogoś innego z innymi cechami przez
    1/3 doby przez większość tygodnia.

    Kira

  • 23. Data: 2005-12-14 12:15:07
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    kiesiewicz napisał(a):
    > zalozmy, ze polowa ludzi mieszkajaca w moim bloku szuka pracy - znam ich
    > dobrze to wiem, ze wlasnie ta polowa jest:
    >
    > 1. zazdrosna
    > 2. nieuprzejma
    > 3. chamska
    > 4. egoistycznie nastawiona do swiata
    >
    > powiedz jaka szanse mieliby Ci ludzie, gdyby sie otworzyli na rozmowie
    > kwalifikacyjnej,
    ale wcale nie muszą się otwierać. Chamstwo i nieuprzejmość widać tzw.
    gołym okiem, prawda? :)

    pozdr.
    m.

  • 24. Data: 2005-12-14 12:18:22
    Od: "kiesiewicz" <k...@g...pl>

    W artykule news:dnp23r$g84$1@inews.gazeta.pl,
    niejaki(a): Kira z adresu <c...@e...wytnij.pl> napisał(a):

    > a) To są wady związane jakoś z ich pracą?

    wyobrazasz sobie chamskiego, nieuprzejmego i egoistycznie nastawionego
    PH - przeciez na starcie jest spalony

    > b) Nie mają jakichś mniej drastycznych? ;)

    maja, te z poradnikow ;)

    > Ale kto się każe otwierać?

    i wracamy do poradnikow :D

    > No to niech się nie dziwią że po okresie próbnym znowu
    > muszą pracy szukać. Przecież to wszystko i tak wyjdzie,
    > nie da się udawać kogoś innego z innymi cechami przez
    > 1/3 doby przez większość tygodnia.

    te, ja wiem, ze ludzie mieszkajacy w obszarze Wroclaw-Zielona
    Gora-Gorzow sa fajni, ale reszta Polski nie udaje kogos innego gdy spi

  • 25. Data: 2005-12-14 12:25:05
    Od: "kiesiewicz" <k...@g...pl>

    W artykule news:dnp2io$hgl$1@inews.gazeta.pl,
    niejaki(a): Maciek Sobczyk z adresu <m...@d...doPLer>
    napisał(a):

    > ale wcale nie muszą się otwierać. Chamstwo i nieuprzejmość widać tzw.
    > gołym okiem, prawda? :)

    widac, po jakims czasie

  • 26. Data: 2005-12-14 12:32:58
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: kiesiewicz [Wed, 14 Dec 2005 13:18:22 +0100]:

    > wyobrazasz sobie chamskiego, nieuprzejmego i egoistycznie
    > nastawionego PH - przeciez na starcie jest spalony

    No to pytam czy mają, bo to mocno zależy od zawodu :) Dość
    niewybrednych budowlańców np. za płotem jakiś czas temu
    miałam i nie przeszkadzało im to bynajmniej w pracy, więc
    widać nieszczególnie ważne było ;)

    > maja, te z poradnikow ;)

    Ja się pytam czy mają, a nie czy wyczytali :>

    > i wracamy do poradnikow :D

    Może Ty, ja mam na nie alergię :)))

    > te, ja wiem, ze ludzie mieszkajacy w obszarze Wroclaw-Zielona
    > Gora-Gorzow sa fajni, ale reszta Polski nie udaje kogos innego
    > gdy spi

    No to mówię, niech nie będą potem zaskoczeni i tyle.

    Kira

  • 27. Data: 2005-12-14 12:48:14
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    kiesiewicz napisał(a):

    > wyobrazasz sobie chamskiego, nieuprzejmego i egoistycznie nastawionego
    > PH - przeciez na starcie jest spalony

    Skoro ma takie cechy to jako PH się raczej nie sprawdzi.
    http://groups.google.com/group/pl.praca.dyskusje/msg
    /eb1fe2c9d60e8a2f

    :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 28. Data: 2005-12-14 12:56:21
    Od: "kiesiewicz" <k...@g...pl>

    W artykule news:dnp3cd$lmi$1@inews.gazeta.pl,
    niejaki(a): Kira z adresu <c...@e...wytnij.pl> napisał(a):

    > niewybrednych budowlańców np. za płotem jakiś czas temu
    > miałam i nie przeszkadzało im to bynajmniej w pracy, więc
    > widać nieszczególnie ważne było ;)

    czy niewybredni budowlancy chodza na rozmowy kwalifikacyjne i czytaja
    wczesniej poradniki

    > Ja się pytam czy mają, a nie czy wyczytali :>

    a dlaczego zakladasz, ze zmyslaja- moze "profil" im podpasowal ;)

    > Może Ty, ja mam na nie alergię :)))

    mam, mam, a najwieksza alergie mam jak poradnikowiec siedzi od strony
    rekrutujacego - przyznam sie, ze czasami chodze na "rozmowy
    rekrutacyjne" ("dla jaj", "z ciekawosci", "a noz", wybierz co Ci pasuje)
    i ostatnio mialem niezly ubaw jak pod koniec calego procesu rekrutant
    mowi do mnie: "Wie Pan kazal dziadek wnuczce grac na fortepinia a ona
    nie umiala, ale dziadek sie uparl i musial wnuczka zagrac" i patrzy sie
    na mnie wyczekujaco, tez sie na niego patrze wyczekujaco i koles w koncu
    zlapal, ze cos pomieszal z ta opowiescia - opowiesc najwyrazniej
    wymagala jakiejs interakcji od sluchacza tylko chyba to nie byla ta
    opowiesc, ewentualnie inaczej brzmiala - zlapal, ze cos pomieszal i mowi
    troche wstydliwie: "no bo wie Pan czasami daje takie opowiesci na
    rozmowach, zeby zobaczyc jak sie zachowa sluchacz, czy jest
    inteligentny, czy ma poczucie humoru i czy umie sie zachowac w roznych
    sytuacjach"

    jak dla mnie najwyrazniej cos wyczytal a raczej nie doczytal

    > No to mówię, niech nie będą potem zaskoczeni i tyle.

    no tak, cala Polska prze na bogaty (z)Zachod

  • 29. Data: 2005-12-14 13:02:30
    Od: "kiesiewicz" <k...@g...pl>

    W artykule news:slrndq054e.nhg.proteus@ender.elsat.net.pl,
    niejaki(a): Wojciech Bańcer z adresu <p...@p...pl> napisał(a):

    > http://groups.google.com/group/pl.praca.dyskusje/msg
    /eb1fe2c9d60e8a2f

    > :)

    cos w tym stylu :), problem w tym, ze ludzie sa "ambitni"

    ze trzy lata temu bylem w Urzedzie Pracy na Wawozowej w Krakowie i w
    pokoju gdzie mozna wziasc oferte pracy jakis czlowiek, tak z 50 lat,
    troche brudny, jak by z jakiejs budowy przyszedl, upieral sie, zeby mu
    dac telefon do hotelu bo szukali recepcjoniste, baba mu mowi, ze trzeba
    jezyki znac, ze trzeba miec doswiadczenie, ale nie kolo prze, ze on chce
    telefon, "sprobuje a nuz" - w koncu sie odczepil jak baba mu
    zdenerwowana wykrzyczala, ze tam potrzebna jest prezencja a "Pan ma
    niepelne uzebienie" :)

  • 30. Data: 2005-12-14 13:27:10
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    Użytkownik "Michał" <m...@s...net> napisał w wiadomości
    > Może jednak da się coś z tym zrobić? :)

    > No szur, kto nie potrafi ten dupa ;).
    [...]
    > Ooo, to już 5?? ;)

    Skoro grupa wroclawsko-zielonogorska bierze udzial w zabawie, to wypada
    dolaczyc :)

    Duza podatnosc na frustracje w warunkach balaganu organizacyjnego, mala
    tolerancja dla cudzych bledow i nieumiejetnosc zachowania dyplomacji przy
    krytyce, nielojalnosc, gdy ktos daje wiecej/ciekawiej, duze potrzeby
    adrenaliny (wystepowanie deadline'ow i sytuacji podbramkowych) - w razie
    niedostatecznego zaspokojenia, nierozsadny i potencjalnie szkodliwy wzrost
    sklonnosci do ryzyka, narcyzm & egocentryzm.

    I.