PracaGrupypl.praca.dyskusje › Fundusz socjalny a szkoła

  • 1. Data: 2005-12-13 19:02:20
    Temat: Fundusz socjalny a szkoła
    Od: "Pablo" <p...@A...wp.l>

    Mam do was pytanko.
    Czy z uwagi na coraz niższe zarobki i brak możliwości wzięcia kredytu mogę
    wystąpić do mojego szefa o kasę z funduszu socjalnego?
    Potrzebuję te pieniądze na szkołę.
    A jeśli nie mogę to czy są jakieś przepisy prawa pracy lub innego które
    pomogły by mi w uzyskaniu takiego wsparcia ze strony pracodawcy.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-12-13 19:47:14
    Temat: Re: Fundusz socjalny a szkoła
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    primo - odsyłam cię do czesci prawa pracy dotyczącej ZFSŚ. (google i hasło
    "ZFSŚ" albo "fundusz socjalny")
    ogólnie, w zakładach pracy środki z takiego funduszu mogą byc rozdzielane
    różnie, w zależności od wewnętrznego regulaminu.

    secundo - jak masz ugruntowaną sytuację w firmie możesz wystapić o
    dofinansowanie nauki, z tym że prawie na pewno wtedy firma do ci do
    podpisania lojalkę

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 3. Data: 2005-12-13 19:48:37
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    to nie jest kredyt tylko pozyczka w ramach ZFSŚ. troszke to się rożni od
    pożyczek komercyjnych (a przede wszystkim wysokością odsetek)
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 4. Data: 2005-12-13 20:43:24
    Od: "Radio69" <r...@u...com.pl>

> [...]
    > A jeśli nie mogę to czy są jakieś przepisy prawa pracy lub innego które
    > pomogły by mi w uzyskaniu takiego wsparcia ze strony pracodawcy.

    Z tego co wiem szef może (zasady zwiazane funduszem socjalnym dopuszczają)
    ale nie musi. (choć niby decydyje przedstawicielstwo pracowników ;) )
    Ale mówie o kredycie, a finansowanie to nie wiem.

  • 5. Data: 2005-12-14 06:26:58
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "Pablo" <p...@A...wp.l> napisał w wiadomości

    > A jeśli nie mogę to czy są jakieś przepisy prawa pracy lub innego które
    > pomogły by mi w uzyskaniu takiego wsparcia ze strony pracodawcy.

    Njszybszym sposobem bedzie wypowiedzenie umowy dotychczasowemu pracodawcy i
    zatrudnienie sie u takiego, który zgodzi się zapłacić więcej.

    vertret

  • 6. Data: 2005-12-19 19:15:23
    Od: "Pablo" <p...@A...wp.l>

    Użytkownik "vertret" <vertret@@@op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Njszybszym sposobem bedzie wypowiedzenie umowy dotychczasowemu pracodawcy
    > zatrudnienie sie u takiego, który zgodzi się zapłacić więcej.

    A to teraz powiedz mi taką rzecz, mam umowę do końca roku i chciałbym od
    mojego pracodawcy wyciągnąć kasę na szkołę.
    Czy mam mu powiedzieć do widzenia skoro i tak za chwilę się z nim będę
    rozstawał??
    Czy jednak warto spróbować powalczyć o swoje??