PracaGrupypl.praca.dyskusje › Inwestuj w Internecie - zarabiaj więcej niż najlepsi inwestorzy

  • 1. Data: 2005-12-12 19:21:31
    Temat: Inwestuj w Internecie - zarabiaj więcej niż najlepsi inwestorzy
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    Pieniądze zainwestowane w portalu 12 Daily Pro przynoszą zyski 45% w ciągu 12 dni!
    To naprawdę działa. Zastanawiam się, czy nie zrezygnować z pracy:). Żeby
    zainwestowane
    pieniędze przyniosły zysk trzeba spełnić warunek. Codziennie musisz zalogować
    się w portalu 12 Daily Pro
    i obejrzeć 25 stron WWW z reklamami.
    6000 $ to maksymalna kwota, którą można jednorazowo zainwestować!
    Nie próbuj oszukiwać i zakładać sobie 2 lub więcej kont, ponieważ jest to
    niezgodne z regulaminem!

    Na forum pod adresem http://www.12dpsupport.com/smf/ w sekcji "I was paid" są
    opinie użytkowników, którzy skorzystali
    już z możliwości zarabiania pieniędzy dzięki 12 Daily :). Minimalna wpłata to
    6$, więc ryzyko jest prawie żadne.Można za to
    duuuuuużo zyskać :).

    Żeby zainwestować na 12 Daily Pro, należy założyć sobie konto na
    http://www.e-gold.com/. To jest Twoje wirtualne konto
    bankowe. Żeby przelać pieniądze na to konto, możesz skorzystać z polskiego
    kantoru http://www.kantor.e-gold.com.pl/
    gdzie przelewasz złotówki zamiast dolarów bezpośrednio na www.e-gold.com.

    Rada : jeżeli chcesz wpłacić 6$ na 12 Daily Pro powinieneś zamienić troszkę
    więcej, ok. 7$ ponieważ www.e-gold.com
    pobiera niewielką prowizję.

    Ostatnim krokiem jest zarejestrowanie się na stronie
    http://www.12dailypro.com/?ref=60357 i wybraniu opcji "Upgrade account"
    gdzie podajesz numer konta na www.e-gold.com i liczbę jednostek, które chcesz
    zainwestować( 1 jednostka = 6$)

  • 2. Data: 2005-12-12 19:34:42
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl>

    Dnia 12 gru 2005 w liście [news:dnkijq$ar1$1@inews.gazeta.pl]
    [m...@N...gazeta.pl] napisał(a):

    > Rada : jeżeli chcesz wpłacić 6$ na 12 Daily Pro powinieneś
    > zamienić troszkę więcej, ok. 7$ ponieważ www.e-gold.com
    > pobiera niewielką prowizję.

    Rada: spie***aj!

    Uwaga! Oszust i naciągacz!

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

  • 3. Data: 2005-12-12 20:23:39
    Od: s...@p...onet.pl

    > Uwaga! Oszust i naciągacz!

    rozczaruje cie , ale akurat nie oszust , wiem bo sam tam zarabiam , kolega
    jest poprostu pazerny i spamujac grupe chce zdobyc sobie poleconych i w ten
    sposob zarabiac jeszcze wiecej :D

  • 4. Data: 2005-12-12 20:30:03
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Mon, 12 Dec 2005 19:21:31 +0000 (UTC), na pl.praca.dyskusje,
    m...@N...gazeta.pl napisał(a):

    [ciach!]

    hmmm.. m...@N...gazeta.pl ... to co mam wyciac..? chyba NOSPAM,
    tak?

    hmm.. ciachu, ciach...

    m...@g...pl - tak dobrze?

    --
    Kapsel
    kapsel(malpka)op.pl

  • 5. Data: 2005-12-12 21:12:37
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    > rozczaruje cie , ale akurat nie oszust , wiem bo sam tam zarabiam , kolega

    Tia? A ile juz zarobiles? Znaczy ile z tych zarobionych pieniedzy zobaczyles
    na koncie?

    sz.

  • 6. Data: 2005-12-12 21:38:11
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    s...@p...onet.pl napisał(a):

    > rozczaruje cie , ale akurat nie oszust

    Moze nie oszust ale na pewno funkcjonalny analfabeta - nie wiem co gorsze :>

    > wiem bo sam tam zarabiam

    Acha... na lizaka juz zarobiles?

    > kolega
    > jest poprostu pazerny i spamujac grupe chce zdobyc sobie poleconych i w ten
    > sposob zarabiac jeszcze wiecej :D

    I miejmy nadzieje, ze konto mu poleci za to w kosmos :)

  • 7. Data: 2005-12-12 22:57:31
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl>

    Dnia 12 gru 2005 w liście
    [s...@p...onet.pl] napisał(a):

    > rozczaruje cie , ale akurat nie oszust , wiem bo sam tam zarabiam
    > , kolega jest poprostu pazerny i spamujac grupe chce zdobyc sobie
    > poleconych i w ten sposob zarabiac jeszcze wiecej :D

    Taaa, na pewno.
    Poza tym każdy spamer to oszust.

  • 8. Data: 2005-12-13 06:37:52
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    szomiz napisał(a):

    > Tia? A ile juz zarobiles? Znaczy ile z tych zarobionych pieniedzy zobaczyles
    > na koncie?

    ...no i dialog się urwał... A szkoda.

    --
    czarny
    ============= www.ef2.prv.pl ==============

  • 9. Data: 2005-12-13 06:46:45
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Rafał Wawrzycki" <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl> napisał w wiadomości

    > Poza tym każdy spamer to oszust.

    O pijak! Bo kazdy zlodziej to pijak!

    ;-)

    sz.

  • 10. Data: 2005-12-13 18:43:22
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    szomiz napisał(a):
    > Użytkownik <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tia? A ile juz zarobiles? Znaczy ile z tych zarobionych pieniedzy zobaczyles
    > na koncie?

    Jeszcze pewnie nic, ale juz za chwile, za momecik, jak tylko domknie 16
    skrzydel piramidy i jak tylko zapelni sobie cztery poziomy w dol, to
    spodziewa sie przelewu 18.453.456$ ;>