PracaGrupypl.praca.dyskusjeSklepy za 200zl - moje podsumowanie › Sklepy za 200zl - moje podsumowanie
    From: "Axel D." <a...@f...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Sklepy za 200zl - moje podsumowanie
    Date: Tue, 27 Aug 2002 10:02:13 +0200

    Wydaje mi sie, ze cala ta dyskusja nie ma sensu i nikt tak do konca nie
    ma tu racji.

    W ogole zacznijmy od tego, ze zazwyczaj klient nie chce tylko sklepu
    internetowego, ale zaprojektowania calej witryny www.
    Wiec trzeba miec przynajmniej w minimalnym stopniu poczucie estetyki i
    obeznania ze struktura firmowch stron.

    Jesli ktos potrafi wykonac estetyczny projekt, zaprojektowac mape
    serwisu i dodatkowo dolaczyc sklep wraz z obsluga to dlaczego nie robic
    tego metoda "chalupnicza" ?

    Czy ktos taki ma od razu zakladac wielka agencje reklamowa i sprzedawac
    swoje uslugi za grube pieniadze?

    Po pierwsze trzeba od czego zaczac zeby rozwinac firme (pieniadze).
    Po drugie trzeba nabrac doswiadczenia w pisaniu tego typu stron.
    No i na koniec, aby 2 powyzsze punkty sie spelnily trzeba miec
    konkurencyjne ceny.

    Faktem jest, ze im wiecej takich stron sie napisalo to czlowiek coraz
    bardziej sie ceni i w koncu moze pomyslec o otwarciu np. agencji
    reklamowej.

    Poza tym tak jak napisalem w innym poscie. Jesli ktos juz kilka takich
    stron zaprojektowal to moze pochwalic sie swoim portfolio aby ewentualny
    przyszly klient wiedzial czego oczekiwac.

    I jeszcze jedna kwestia. Jesli ktos na tym tylko dorabia, a nie jest to
    jego glowne zrodlo utrzymania to takze nie musi dawac wygorowanych cen.
    Podam Wam przyklad - ja, jako osoba "oblatana" w tworzeniu serwisow
    jesli mam klienta konkretnego, przygotowujacego rzetelnie caly material
    na strone - moge wykonac caly serwis wraz ze sklepem w okolo 2 tygodnie.
    Dlaczego mam brac za to 5.000 zl??? czy nie wydaje wam sie to wygorowana
    cena?
    Mnie w zupelnosci wystarcza 1000-2000 zl.
    Jakby kogos interesowalo to moze przejrzec moje portfolio (niepelne):
    http://www.axeld.qs.pl/adamdurok/wwwdesign.htm

    TO NIE JEST REKLAMA!!!! bo to nie ta grupa.

    axel d.

    ps. acha! a co do tych, ktorzy pisza serwisy za 200 zl - oni tez w koncu
    podniosa cene - gwarantuje!
    bo to normalna kolej rzeczy - robisz coraz wiecej stron = masz coraz
    wieksza praktyke i robisz to coraz lepiej = coraz wiecej liczysz sobie
    za swoja prace. i kropka.