PracaGrupypl.praca.dyskusje › Skad absolwenci ze znajomoscia GSM, GPRS, UMTS?

  • 51. Data: 2005-11-10 10:11:24
    Temat: Re: Skad absolwenci ze znajomoscia GSM, GPRS, UMTS?
    Od: "Boa" <u...@p...onet.pl>

    > Jako, ze Wroclaw mi szczegolnie bliski... moglbys wskazac konkretne kursy
    > na EKA/EiT?

    Telekomunikacja ruchowa - w+p+l
    Sygnalizacja ISDN - w+p
    Podstawy transmisji danych - w
    Propagacja fal radiowych (z nastawieniem na modele w GSM) = w

    Pozdrr.,
    Boa.

  • 52. Data: 2005-11-10 14:47:47
    Od: Michał <m...@s...net>

    Boa wrote:
    > Telekomunikacja ruchowa - w+p+l
    > Sygnalizacja ISDN - w+p
    > Podstawy transmisji danych - w
    > Propagacja fal radiowych (z nastawieniem na modele w GSM) = w

    Boa, a Ty dobry jesteś z tego? Jaki jest rynek dla takich ludzi (tele,
    gsm) we Wrocławiu? Wszyscy z EiT prą do Siemensa czy są alternatywy?

    pozdrawiam,
    --
    mgl

  • 53. Data: 2005-11-16 09:18:15
    Od: "Boa" <u...@p...onet.pl>

    "Michał" <m...@s...net> wrote in message

    > Boa, a Ty dobry jesteś z tego?

    Nie wiem, w jakim sensie pytasz ;-)
    Po studiach byłem kiepski. Teraz jestem duuużo lepszy (z tego pierwszego i
    drugiego) :-)))

    Uważam, że poziom nauczania na naszej PWr jest mizerny w porównaniu do np.
    Politechniki Poznańskiej (Wesołowski).

    > Jaki jest rynek dla takich ludzi (tele, gsm) we Wrocławiu? Wszyscy z EiT
    > prą do Siemensa czy są alternatywy?

    Nie znam dobrze wrocławskiego rynku pracy. Wydaje mi się, że alternatyw za
    bardzo nie ma. Większy wybór jest już w informatyce+elementy tele (np
    T-Systems) niż samej tele.

    Boa.