PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gdzie szukac osob do wspolpracy?

  • 1. Data: 2005-11-06 16:24:35
    Temat: Gdzie szukac osob do wspolpracy?
    Od: "inet2" <i...@o...pl>

    Jestem dobrym specjalistą informatykiem, mam firmę która jakoś tam działa,
    poszukuję kogoś do współpracy kto mógłby zająć się sprawami organizacyjnymi,
    mógłby generować dokumenty, prowadzić rozmowy ogólnie rzecz ujmując zająłby
    się marketingiem. Gdzie napisać ogłoszenie o poszukiwaniu osób do
    współpracy?
    Mój e-mail: i...@o...pl

  • 2. Data: 2005-11-06 16:29:05
    Temat: Re: Gdzie szukac osob do wspolpracy?
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    > się marketingiem. Gdzie napisać ogłoszenie o poszukiwaniu osób do
    > współpracy?
    Na pl.biznes ?

    PiotrG

  • 3. Data: 2005-11-06 18:10:13
    Od: "/silver" <f...@u...cy>

    "inet2" <i...@o...pl> wrote in news:

    > poszukiwaniu osób do współpracy?

    Na forach i grupach regionalnych, w Twoim przypadku Poznan, czego nie
    dopisales.

    /silver

  • 4. Data: 2005-11-06 20:16:49
    Od: "inet2" <i...@o...pl>

    > Na pl.biznes ?
    Faktycznie coś tam można znaleźć na tej grupie, choć też tam jest śmietnik

  • 5. Data: 2005-11-07 05:31:26
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Faktycznie coś tam można znaleźć na tej grupie, choć też tam jest śmietnik

    W mojej zas opinii smietnik jest wtedy, jak ktos szuka frajera, co za niego robote
    znajdzie.
    Ale to moja prywatna opinia.

    Wojtek

  • 6. Data: 2005-11-07 10:16:21
    Od: "inet2" <i...@o...pl>

> [...]

    W mojej zas opinii smietnik jest wtedy, jak ktos szuka frajera, co za niego

    To chyba jestem tym frajerem, bo zamierzam robic za kogos robote o ile ja
    znajdzie.

  • 7. Data: 2005-11-07 10:24:04
    Od: "/silver" <f...@u...cy>

    "inet2" <i...@o...pl> wrote in news:

    > To chyba jestem tym frajerem, bo zamierzam robic za kogos robote o ile
    > ja znajdzie.

    Przede wszystkim nie jestes wiarygodny, czy jak wolisz szczery.

    Na pl.biznes zakladasz identyczny temat "mam firme jednoosobowa ktora
    jakos tam dziala obecnie praktycznie po kosztach". Po chwili podpinasz
    sie pod watek, gdzie facet szuka wspolnika i kapitalu w wysokosci 70tys.
    PLN. Oferujesz mu pomieszczenie i taka wlasnie gotowke.

    Czytelnik wchodzi w stan oslupienia, Ciebie spokojnie stac na sztab
    przedstawicieli handlowych i telemarketerow. Fotech, mimo ze nie jest
    zbyt grzeczny, ma calkowita racje.

    /silver