PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozwiazanie umowy na czas próbny

  • 1. Data: 2005-11-06 18:21:46
    Temat: Rozwiazanie umowy na czas próbny
    Od: "Aga" <a...@l...pl>

    Witam!

    Jutro chce rozwiązać umowę na czas próbny z moim pracodawcą. Wiem, że
    obowiązuje mnie 2 -tygodniowy okres wypowiedzenia. I teraz pytanie: jutro
    mam napisać, że rozwiązuje umowę z dniem 21.11.2005 czy , że rozwiązuję z
    dniem 7.11 z zachowaniem dwutygodniowego okresu wypowiedzenia? I czy
    pracodawca moze się nie zgodzić na wypowiedzenie za porozumieniem stron? Jak
    to teraz wygląda?

    Będę wdzieczna za podpoiwedzi, nie mam czasu za bardzo szperać w necie, a
    jutro chcę to zrobić.

    Pozdrawiam, Agnieszka

  • 2. Data: 2005-11-06 19:45:06
    Temat: Re: Rozwiazanie umowy na czas próbny
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 6 Nov 2005 19:21:46 +0100, "Aga"
    <a...@l...pl> zakodował:

> [...]
    >dniem 7.11 z zachowaniem dwutygodniowego okresu wypowiedzenia? I czy
    >pracodawca moze się nie zgodzić na wypowiedzenie za porozumieniem stron? Jak

    Okres wypowiedzenia dwutygodniowego kończy się trzeciej soboty od
    momentu złożenia - więc nie ma znaczenia, czy złożysz jutro, czy w
    piątek, pracujesz do 26 listopada.

    Wystarczy napisać "wypowiadam z zachowaniem okresu wypowiedzenia umowę
    o pracę zawartą..., pomiędzy...." Data i podpis (koniecznie na swoim
    egzemplarzu zdobądź wpis "wpłynęło dnia..."
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 3. Data: 2005-11-06 19:46:10
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "Aga" <a...@l...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    jutro
    > mam napisać, że rozwiązuje umowę z dniem 21.11.2005 czy , że

    Na pewno to nie będzie ten dzień. Liczy się dwa tygodnie od soboty w tym
    tygodniu w którym złożyłaś wypowiedzenie. Czyli jeżeli jutro (ew. do
    piątku) złożysz wypowiedzenie to umowa rozwiąże się dopiero 26
    listopada.

    Wzory wypowiedzeń są w internecie. Nie musisz wpisywać kiedy nastąpi
    rozwiązanie umowy (to niech policzy sobie pracodawca), wystarczy napisać
    'wypowiadam umowę na okres próbny zawartą w dniu... z zachowaniem
    dwutygodniowego okresu wypowiedzenia'
    I niech ci kopię podpisze, że do nich dotarła w tym dniu.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 4. Data: 2005-11-07 05:30:01
    Temat: Re: Rozwiazanie umowy na czas próbny-moje OT
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > dniem 7.11 z zachowaniem dwutygodniowego okresu wypowiedzenia? I czy
    > pracodawca moze się nie zgodzić na wypowiedzenie za porozumieniem stron? Jak

    Nie wyobrazam sobie pracodawcy, do ktorego przychodzi pracownik w okresie probnym i
    mowi " ja tu nie chce pracowac" - ktory by sie nie zgodzil na porozumienie stron. Bo
    i po co takie cos mialo by byc? Skladanie wypowiedzenia w okresie próbnym przez
    pracownika (z punktu widzenia relacji z nastepnymi pracodawcami) wydaje mi sie mniej
    dla pracownika korzystne.
    Tym bardziej, ze jest caly tydzien na wniesienie wypowiedzenia jakby sie nie umialo
    dogadac

    Wojtek