PracaGrupypl.praca.dyskusje › SZUKAM PRACY

  • 1. Data: 2002-04-15 10:56:15
    Temat: SZUKAM PRACY
    Od: "Patrycja Łuczyńska" <p...@i...pl>

    Mam 24 lata i szukam dorywczej pracy we wroclawiu. Moge opiekowac sie
    dzieckiem, sprzedawac w sklepie, obslugiwac solarium, jezdzic samochodem
    ......itd.
    Jestem w pelni dyspozycyjna. Prosze o kontakt na priva.

    --
    Patrycja Łuczyńska (Ptysia)

    p...@i...pl
    GG: 280257

  • 2. Data: 2002-04-15 19:38:31
    Temat: Re: SZUKAM PRACY
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)

    On Mon, 15 Apr 2002 12:56:15 +0200, "Patrycja Łuczyńska"

> [...]
    >......itd.
    >Jestem w pelni dyspozycyjna. Prosze o kontakt na priva.

    Hum a moze tak agencje pracy dorywczej ?

    Pzdr
    Limfo

  • 3. Data: 2002-04-21 04:34:29
    Od: "Juliusz" <j...@f...pl>

    > Hum a moze tak agencje pracy dorywczej ?

    towarzyskie :-) Lato idzie turysci przyjada :-)

  • 4. Data: 2002-04-24 16:27:12
    Od: " " <s...@N...poczta.gazeta.pl>

    Patrycja Łuczyńska <p...@i...pl> napisał(a):

    Pod adresem http://www.tempservice.com.pl/ znajduje się agencja zajmująca się
    wyszukiwaniem pracowników do pracy tymczasowej.

    Życzę powodzenia.