PracaGrupypl.praca.dyskusje › katalog stron

  • 1. Data: 2008-10-24 17:02:09
    Temat: katalog stron
    Od: MaREK <m...@o...pl>

    Witam, wiem że w internecie jest mnóstwo tego typu stron, to nie ma
    znaczenia. Chciałbym Was prosić o kilka porad.
    - Jakie obowiązki ma osoba prowadząca taką stronę, wiadomo że dostępne
    są na niej informacje dotyczące innych firm?
    - Co z ochroną danych osobowych?
    - Czy osoba nie mająca działalności gospodarczej ma szanse na stworzenie
    czegoś takiego jak katalog firm?

    Proszę o Wasze uwagi, dziękuję z góry.
    --
    Pozdrawiam Marek
    http://czytopiatek.pl

  • 2. Data: 2008-10-24 17:12:30
    Temat: Re: katalog stron
    Od: szymon <n...@m...pl_WITHOUT>

    Dnia 2008-10-24, pią o godzinie 19:02 +0200, MaREK pisze:
> [...]
    > - Co z ochroną danych osobowych?
    > - Czy osoba nie mająca działalności gospodarczej ma szanse na stworzenie

    Dane firmy publicznie rozpowszechnione nie podlegają ochronie.
    Stronę może tworzyć sobie każdy, nie trzeba do tego firmy.

  • 3. Data: 2008-10-24 20:49:20
    Od: "syku" <s...@p...fm>

    > Dane firmy publicznie rozpowszechnione nie podlegają ochronie.
    > Stronę może tworzyć sobie każdy, nie trzeba do tego firmy.

    no chyba że chcesz brać od firm za wpis w katalogu pieniądze a to już
    podlega pod działalność :-)

  • 4. Data: 2008-10-25 22:25:44
    Od: MaREK <m...@o...pl>

    szymon pisze:

    > Dane firmy publicznie rozpowszechnione nie podlegają ochronie.
    No tak, ale co z gromadzeniem tych danych w jednym miejscu ??

    --
    Pozdrawiam Marek
    http://czytopiatek.pl

  • 5. Data: 2008-10-25 22:28:30
    Od: MaREK <m...@o...pl>

    syku pisze:
    > no chyba że chcesz brać od firm za wpis w katalogu pieniądze a to już
    > podlega pod działalność :-)

    Początkowo nie, ale później jak najbardziej :))
    Ale jest przecież jeszcze coś jak umowa zlecenie, czy tutaj nie można by
    jej zastosować ?

    --
    Pozdrawiam Marek
    http://czytopiatek.pl

  • 6. Data: 2008-10-26 16:38:06
    Od: szymon <n...@m...pl_WITHOUT>

    Dnia 2008-10-24, pią o godzinie 22:49 +0200, syku pisze:

    > no chyba e chcesz bra od firm za wpis w katalogu pienidze a to ju
    > podlega pod dziaalno :-)

    a jak sobie skonfigurujesz program, to będzie można Cię zrozumieć

  • 7. Data: 2008-10-26 16:56:01
    Od: MaREK <m...@o...pl>

    szymon pisze:

    > Dane firmy publicznie rozpowszechnione nie podlegają ochronie.
    > Stronę może tworzyć sobie każdy, nie trzeba do tego firmy.

    A co z umieszczeniem na niej zdjęcia/fragmentu zdjęcia budynku.
    Katalog ma skupiać firmy z jednego centrum handlowego. Czy właściciel
    budynku może w jakiś sposób karać za umieszczenie zdjęcia na stronie?

    --
    Pozdrawiam Marek
    http://czytopiatek.pl

  • 8. Data: 2008-10-27 13:33:34
    Od: Smook <s...@a...pl>

    MaREK pisze:

    > No tak, ale co z gromadzeniem tych danych w jednym miejscu ??

    Już ktoś Ci napisał, że to nie są dane osobowe podlegające ochronie.

    Sam piszesz, że katalogów jest mnóstwo. Wierzysz, że będziesz miał na
    tyle dużo klientów, że Tobie się to opłaci i im opłaci się płacić
    Tobie....?
    bo ja nie

    --
    Smook

  • 9. Data: 2008-10-27 15:33:25
    Od: MaREK <m...@o...pl>

    Smook pisze:

    > Sam piszesz, że katalogów jest mnóstwo. Wierzysz, że będziesz miał na
    > tyle dużo klientów, że Tobie się to opłaci i im opłaci się płacić
    > Tobie....?
    > bo ja nie
    Zle nazwałem wątek
    Chodzi mi o katalog firm skupionych w jednym centrum handlowym.

    Czy powinienem zgłosić fakt takiego katalogu do właściciela obiektu, czy
    mogę użyć zdjęć budynku ???

    --
    Pozdrawiam Marek
    http://czytopiatek.pl