PracaGrupypl.praca.dyskusje › SAP HR

  • 1. Data: 2006-09-09 17:27:38
    Temat: SAP HR
    Od: "Symbol" <s...@p...onet.pl>

    Cześć,

    miałem półroczną przerwę ze względów zdrowotnych i szukam teraz pracy jako
    administrator SAP HR. Gdy mówię ile chciałbym zarabiać to się mnie pytają
    czy netto, a mówię tyle ile poprzednio zarabiałem. Ile powinienem żądać, bo
    wydaje mi się, że mówię za mało i to chyba nie najlepiej wygląda.
    Dzięki za każdą odpowiedź.

  • 2. Data: 2006-09-09 19:03:05
    Temat: Re: SAP HR
    Od: "Any User" <a...@m...com>

> [...]
    > bo
    > wydaje mi się, że mówię za mało i to chyba nie najlepiej wygląda.

    No a ile konkretnie mówisz, w jakim mieście i jakie masz doświadczenie?

  • 3. Data: 2006-09-21 05:56:39
    Od: "Symbol" <s...@p...onet.pl>

    > No a ile konkretnie mówisz, w jakim mieście i jakie masz doświadczenie?

    Mówię o Warszawie, mam 6 letnie doświadczenie z wiodącymi systemami HR w tym
    ponad 1,5 roku z SAP HR. Rozmawiam o 10 k brutto.