PracaGrupypl.praca.oferowana › Rzeszów => Analityk Internetowy <=

  • 1. Data: 2017-03-25 09:45:07
    Temat: Rzeszów => Analityk Internetowy <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, wiodącej w swoim sektorze firmy dostarczającej
    rozwiązania IT szukamy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Analityk Internetowy
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Realizowanie kampanii sprzedażowych i leadowych w Internecie z
    wykorzystaniem marketing automation;
    * Segmentacja oraz analiza zachowań użytkowników stron
    internetowych;
    * Prowadzenie działań na rzecz poprawy pozycjonowania stron
    internetowych;
    * Współpraca z kierownikami odpowiedzialnymi za rozwój produktu,
    marketing oraz sprzedaż;
    * Codzienne prowadzenie analityki, w tym przygotowywanie danych i
    raportów, będących wsparciem w decyzjach biznesowych
    dotyczących zwiększania ruchu na stronach internetowych;
    * Wdrażanie nowych funkcjonalności stron internetowych i
    wykorzystywanych narzędzi analitycznych.

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * Doświadczenie w wykorzystaniu narzędzi analitycznych, takich jak:
    Google Analytics, Google Tag Manager, HubSpot;
    * Minimum 1 rok doświadczenia w zakresie prowadzenia analiz ze
    znajomością Microsoft Excel na poziomie zaawansowanym;
    * Umiejętności analityczne i statystyczne (umiejętności techniczne
    mile widziane);
    * Doświadczenie w prowadzeniu kampanii internetowych SEO / PPC;
    * Profesjonalizm i samodzielność w działaniu oraz umiejętność
    współpracy w grupie.

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Wiedza o trendach i skutecznych technikach marketingu internetowego;
    * Doświadczenie w przygotowywaniu procesów zasilania hurtowni
    danych;
    * Doświadczenia w prowadzeniu kampanii content marketingowych;
    * Doświadczenia w zakresie wykorzystania mediów społecznościowych;
    * Znajomość języka angielskiego.

    ***** Proponujemy:

    * Ciekawą i twórczą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie;
    *Udział w ciekawych projektach oraz możliwość rozwoju
    doświadczenia przy projektach e-commerce;
    * Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego;
    * Stabilne miejsce zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w firmie o
    ugruntowanej pozycji na rynku;
    * Pakiet świadczeń pozapłacowych (m.in. prywatna opieka medyczna,
    ubezpieczenie na życie, karnet sportowy); Komfortowe warunki
    pracy.

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1703