PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozwiazanie umowy za porozumieniem

  • 1. Data: 2005-03-05 00:01:57
    Temat: Rozwiazanie umowy za porozumieniem
    Od: "parrot" <p...@p...onet.pl>

    Dzis podpisalam rozwiazanie umowy o prace za porozumieniem stron. W
    rozwiazaniu bylo de facto jedno zdanie: "W dniu xxx rozwiazuje sie za
    porozumieniem stron umowe o prace zawarta z p. XYZ w dniu xxx zagodnie z
    artykulem 30 par. 1. ust. 1. KP"

    Teraz opadly mnie watpliwosci czy nie powinno tam znalezc sie cos jeszcze?

    pozdrawiam
    parrot

  • 2. Data: 2005-03-05 14:28:34
    Temat: Re: Rozwiazanie umowy za porozumieniem
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sat, 5 Mar 2005 01:01:57 +0100, "parrot"

    >Teraz opadly mnie watpliwosci czy nie powinno tam znalezc sie cos jeszcze?

    Wystarczy.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 3. Data: 2005-03-05 19:55:04
    Od: "parrot" <p...@p...onet.pl>

    > Wystarczy.

    Dzieki Kaizen :)