PracaGrupypl.praca.dyskusje › Warszawa, badania rynkowe - jak dotrzeć do Pań ankieterek?

  • 1. Data: 2005-03-05 07:27:09
    Temat: Warszawa, badania rynkowe - jak dotrzeć do Pań ankieterek?
    Od: "Aneta" <a...@w...pl>

    Chciałabym wziąć udział w badaniach rynkowych, ot poprostu, kasy brak ...
    Czy ktoś z Grupowiczów udostępniłby mi życzliwie kontakt do Pań ankieterek,
    za pośrednictwem których brał już udział w badaniach w Warszawie? Chętnie
    udostępnię moje kontakty.
    Pozdrawiam,
    (najchętniej proszę o kontakt na priv.)
    Aneta.

  • 2. Data: 2005-03-05 12:01:23
    Od: "apple" <j...@p...fm>

    Wielki interes to nie jest. Dostaniesz 30-50 PLN i przez pol roku obowiazuje
    Cie karencja - nie powinnas byc rekrutowana do zadnych badan.

    apple

  • 3. Data: 2005-03-05 13:46:18
    Od: " " <a...@g...pl>

    apple <j...@p...fm> napisał(a):

    > Wielki interes to nie jest. Dostaniesz 30-50 PLN i przez pol roku obowiazuje
    > Cie karencja - nie powinnas byc rekrutowana do zadnych badan.

    tylko teoretycznie - firm jest dużo - mówiąc że nie brałeś udziału w ciągu
    pół roku (czyt. kłamiąc) można obejść je wszystkie.
    nie wiem jak w W-wie, ale w poznaniu stawki zaczynają się od 40 a kończą na
    100, w sporadycznych przypadkach 200.
    pozdrawiam
    A.

  • 4. Data: 2005-03-05 21:00:15
    Od: "Aneta" <a...@w...pl>

> [...]
    > pół roku (czyt. kłamiąc) można obejść je wszystkie.
    > nie wiem jak w W-wie, ale w poznaniu stawki zaczynają się od 40 a kończą

    Serdeczne dzięki. Brałam już udział w badaniach kilkakrotnie, szukam
    poprostu dojścia do ankieterek:) w zamian za udostępnienie moich
    kontaktów:),
    pzdr.

  • 5. Data: 2005-03-05 22:52:11
    Od: "apple" <j...@p...fm>

    Użytkownik <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > tylko teoretycznie - firm jest dużo - mówiąc że nie brałeś udziału w ciągu
    > pół roku (czyt. kłamiąc) można obejść je wszystkie.

    Zgadza sie, tylko teoretycznie.

    > nie wiem jak w W-wie, ale w poznaniu stawki zaczynają się od 40 a kończą
    na
    > 100, w sporadycznych przypadkach 200.

    Stawki sa tym wyzsze im im mniejsza penetracja okreslonych osob w populacji.
    Jasne, ze np. lekarzom trzeba zaplacici konkretna kase za udzial w focusie,
    ale w orzypadku "zwyklych" userow maksymalnie tnie sie koszty.

    apple