eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa-zlecenie: zakres obowiązków
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 2

  • 1. Data: 2005-03-04 23:09:46
    Temat: Umowa-zlecenie: zakres obowiązków
    Od: " " <p...@g...pl>

    Witam,

    Prosiłbym o rozjaśnienie pewnej kwestii. Otóż podpisałem
    umowę-zlecenie. W rzeczywistości będzie to wyglądało jak
    regularna praca - np. stałe godziny. Jednak zakres tych
    obowiązków jest sam w sobie dosyć jasny. Główny trzon
    tychże stanowią "wyjazdy" do klientów (w imieniu mojego
    zleceniodawcy). W jaki sposób zleceniodawca powinien ze
    mną udokumentować fakt danego wyjazdu? Chciałbym widzieć,
    że są dokumenty na to. Oczywiście mam wpisany w umowie
    zakres zlecenia jako całości. Czy jednak nie powinienem
    mieć dodatkowo określane, jakie czynności powinienem
    wykonać?

    Obawiam się po prostu, że zleceniodawca mógłby bez takich
    dokumentów stwierdzić, że zlecenia nie zostało poprawnie
    wykonane. I wtedy nie mógłbym udowodnić, że coś wykonałem
    bo nie byłoby sprecyzowane co dokładnie. A umowa sama w
    sobie jest na okres kilku miesięcy i zakres zadań jest
    rozbudowany.

    Dziękuję za zainteresowanie.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 2. Data: 2005-03-05 12:13:04
    Temat: Re: Umowa-zlecenie: zakres obowiązków
    Od: Jan Kowalski <J...@n...znasz.go>

    > Prosiłbym o rozjaśnienie pewnej kwestii. Otóż podpisałem
    > umowę-zlecenie. W rzeczywistości będzie to wyglądało jak
    > regularna praca - np. stałe godziny.
    i pod bezpośrednim nadzorem przełożonego? To byłaby praca
    a nie zlecenie.

    > Jednak zakres tych
    > obowiązków jest sam w sobie dosyć jasny. Główny trzon
    > tychże stanowią "wyjazdy" do klientów (w imieniu mojego
    > zleceniodawcy). W jaki sposób zleceniodawca powinien ze
    > mną udokumentować fakt danego wyjazdu? Chciałbym widzieć,
    > że są dokumenty na to.
    To się dowiedz. A jak nie będzie - to potwierdzaj na własnym
    dokumencie (chociażby własny zeszyt wizyt u klienów) podpisem
    klienta. Będziesz mógł udowodnić fakt wyjazdu.

    > Oczywiście mam wpisany w umowie
    > zakres zlecenia jako całości. Czy jednak nie powinienem
    > mieć dodatkowo określane, jakie czynności powinienem
    > wykonać?
    Powinieneś, a jak nie masz, to poproś o określenie na piśmie
    procedur jakie musisz wykonać w związku z daną umową, czy co
    tam masz robić u klienta.




strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1